Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:24:
het zal wel kloppen omdat er veel mensen last van hebben maar het klopt wel dat het nergens behard word door iemand die er heel veel verstand van heeft en dat het ook daadwerkelijk klopt. Helaas zullen we dit niet zien en komt het juiste nooit beven tafel. Het is nergens behard zeg maar.
HP en Dell hebben die productiefout toegegeven, die hebben er denk ik wel verstand van.

Ik vind het gewoon erg jammer dat nvidia altijd al het gezeik over zich heen krijgt en als ati wat fout zoet word het lang niet zo hard bezeikt dan nvidia. Ik vind dit gewoon erg gemeen en respectloos
Ja, wel een beetje wat Darkasantion zegt. Als ze zich zelf 'voor schut zetten', productiefouten die pc-fabrikanten toegeven maar waar NVidia geen vervanging voor wil geven, maar ook de vele rebrands, dan roepen ze de kritiek wel een beetje over zichzelf af.
Maar ik zel er wel niet meer omheen draaien want wat ik zeg wil toch niemand horen want het komt waarschijnlijk te hard aan bij sommigen. En zal het dus wel niet waar zijn wat ik allemaal zeg
Ligt eraan. Als je je mening gewoon kan onderbouwen wil ik het best horen.
Het eenige wat ik wil zien is eerlijkheid, waarheid en respect wat ik erg mis tegenover nvidia omdat zij ook niet overal wat aan kunnen doen in deze wereld. Het is allemaal niet makkelijk om iedereen blij te maken wat ati wel is gelukt. En daarom is nvidia maar de slechterik voor veel waar ze zelf waarschijnelijk heel veel moeite voor doen om het te verbeteren wat niet makkelijk is
Veel mensen zijn het niet eens met hun beleid van de laatste tijd, op basis van redelijke argumenten, dat mogen zij toch wel laten weten. Bashen is inderdaad niet nodig maar onderbouwde kritiek is zelden respectloos, anders zou het niet onderbouwd zijn. Ik zou het juist raar vinden om onderbouwde kritiek
niet uit te spreken, als er iets mis is mag daar toch over gesproken worden.
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:46:
Jah maar dat hoeft dan nog niet express door nvidia te komen dat het daar fout gaat zij willen dit niet voor
de lol doen om de consument op zulke gedachten te brengen.
Ik probeer reël te blijven voor hun. Jamer dat mensen altijd zo snel boos worden om dingen die zij zelf niet eens snappen of beter kunnen doen
Niemand is hier boos voor zover ik weet, een discussie kan je ook voeren als je niet boos bent.

maar wat NVidia bij de 8800-kaarten aan te rekenen is is dat ze de productiefout niet erkennen of willen vergoeden, waar ze wel de eindverantwoordelijke zijn. En dat stuit veel mensen tegen het zere been omdat dit kaarten waren waar zo 600 euro voor betaald moest worden, die na ruim twee jaar al uitvallen. Geef ze eens ongelijk.
[
Voor 17% gewijzigd door
bwerg op 06-12-2009 13:52
]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.