Toon posts:

Asus Geforce GTX 275 vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan deze kaart aan te schaffen, maar nu las ik op 1 site dat deze een 650W voeding nodig heeft, en op andere sites staat hier niks over vermeld. Zelf heb ik een 500W voeding, weet iemand of er dus echt een 650W nodig is, of dat het ook prima kan met m'n 500W voeding?

Alvast bedankt!

Mvg,

Niels

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

En dan met name het kopje "Waar op letten bij voeding", waarin wordt uitgelegd dat de éne 500W voeding de andere 500W voeding niet is. Een goede 500W voldoet zeker wel maar als de voeding eigenlijk niet continu 500W kan leveren werkt dat natuurlijk niet ;)

offtopic:
Heb je de HD5850 ook al gezien? :) als je geen moeite hebt met een wat langere levertijd...

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Een beetje voeding kost al vlug €50> En ik denk dat 500watt zeker voldoende is Als je verder niet al te veel hardware in je pc hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Maar ik weet zelf eigenlijk niks van voedingen etc. af, vandaar de vraag, en dat het topic waar MarkW800i me naar verwees mij niet veel nuttigs verteld. Als behuizing hebt ik een Antec Lifestyle Sonata III 500W. Met de voeding die bij de kast kwam dus.

Verder zijn m'n specs:
Asus P5E mobo
Intel Q6600
4 gb ram
300 + 500 gb HD
Asus 8800GT

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit soort dingen kunnen prima in Welke voeding heb ik nodig? Deel 23 die MarkW800i al aanhaalde.
Deze gaat dus dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.