Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een klein experimentje wil ik proberen andere speakers aan mn z5400 te hangen, echter ontbeer ik de meetmethoden om er achter te komen wat de Weertand is van de Center en de front of rear speakers.

Ervaring leert namelijk dat versterkers het niet zo leuk vinden om speakers met een andere weerstand eraan te hebben hangen...

Iemand die mij uit de brand kan helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 12:16 . Reden: woordjes vervangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

ST10©DE

Dus.............

wat is indepedantie???

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

de weerstand O-)

ohhw... impedantie?

[ Voor 40% gewijzigd door ocdaan op 15-10-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon even niet op het woord komen :P, weerstand stom.. kon alleen het engelse woord ervoor in mn kop krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:19

ST10©DE

Dus.............

Waar het om gaat is dat je dat woord waarschijnlijk niet gebruikt had, als je een beetje research gedaan zou hebben. Maar goed, ik weet niet wat voor versterker je hebt, maar de huidige versterkers zijn meestal beveiligd tegen overbelasting. Bij een laag volume kan het sowieso weinig kwaad, dus gewoon proberen me dunkt.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 12:47
De weerstand is frequentie afhankelijk, maar als je versterker het niet leuk vind om met verschillende impedanties te draaien dan ben ik benieuwd welke versterker je wilt gebruiken.

Dit is trouwens een specsheet van een tangband driver. Probeer eens te achterhalen of er een filter in zit en welke unit je gebruikt. Anders kan het er wel eens zo uit zien: http://www.tb-speaker.com/detail/1208_03/w3-594sb.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 17:40

thommich

Belg

Aller- allereerste hit op google met "z-5400 impedance"

http://uk.shopping.com/xPF-Logitech-Z-5400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08 21:35
Snap je waar het over gaat of niet?

@TS: Wat ben je van plan te gaan doen? En mag ik vragen welke nare ervaring je hebt met impedanties?

@Hieronder: Wat is er grappig aan? Het lijkt me geen rare waarde als ingangsimpedantie van de versterker.

[ Voor 30% gewijzigd door Seers op 15-10-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:02

FeaR

In GoT we trust

LOL @ de 9500 Ohm weerstand :+

En titelfix naar de juiste spelling van "impedantie" in plaats van het vorige "impedenendenatntie" ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1