Router vervangen door windows server 2003?

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

• Stown
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-01 13:53
Hallo,

Kan ik mijn router vervangen door een xeon server met windows server 2003?
Heeft iemand dit ooit al gedaan? tips zijn welkom :-)

PS: Ben een Windows SBS 2003 netwerk op aan het zetten

Verwijderd

Ja dat kan. Ja dit hebben andere mensen al eens gedaan. Heb je google al gebruikt? Er staan vast genoeg hele duidelijk step-by-step guides en tutorials online.

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-01 20:43
Ja dit kan maar een Xeon server is toch zwaar overkill heb hier een p2 266mhz draaien die af en toe als switch dienstdoet en die is al lang snel genoeg.

• Stown
Deze Xeon dient ook als AD en exchange server dus :) Maar het is dus gewoon mogelijk. Fijn om te horen, ik dacht dat de server die PPOE zooi niet aankon.

• Stown
Weet iemand toevallig of je Exchange ook kunt gebruken zonder Active Directory? Dat zou veel connecties besparen.

Alvast bedankt

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 22:49
Stown schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:03:
Weet iemand toevallig of je Exchange ook kunt gebruken zonder Active Directory? Dat zou veel connecties besparen.

Alvast bedankt
Nee is niet mogelijk...
Zoiezo lijkt het me niet verstanding om AD, Router en exchange te integreren in één apparaat.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is echt niet de bedoeling van GoT hoor, we verwachten eigenlijk dat je zelf wat moeite doet en wat tijd investeert in de vragen die je hebt voor je een vraag hier neerzet :)

Ik sluit je topic dus even want met de informatie en inzet die je hier zet, kunnen we helemaal niets :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.