Wel of niet upgraden???

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
hallo...

Ben van plan om over te stappen op AMD [TB1,2GHz + KT7A-RAID of A7v133] maar weet niet of dit nu wel zo verstandig is..

Heb nu een cusl2-c + PIII 800@966..dit loopt perfect en heb hier helemaal geen troubles mee!! Heb ik er zoveel voordeel van als ik upgrade..of kan ik beter w8 tot er weer wat anders leuks in hardware-land komt...

En daarbj komt ook nog eens dat deze grap me ongeveer fl 300,0 kost + verkoop old haded ware!

Kortom is dit een goede of een slecht zet!!

THNX

Greets OG

Verwijderd

Wacht lekker joh, je pc kan nog goed mee. IK zit ook nog steeds lekker op een P2-350, en dat ding kan nog uitstekend mee, af en toe een kleine upgrade.

Als ik jou was zou ik lekker mn geld houden.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Slecht zet! Als je op GHz'en kickt moet je het vooral niet laten, maar wees niet verbaasd als je er nagenoeg niks van merkt. Met een PIII@966 kun je het nog wel even uitzingen. Zou wachten tot volgende generatie Athlon's. Zelf heb ik een PIII@866, en die is voorlopig echt rap zat, hoewel een Athlon 1.2 mij ook aanspreekt kan ik het geld maar één keer uitgeven, en dan besteed ik het liever aan een upgrade waar ik wat van merk (1.6+GHz of DualPIII for the fun)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
Jeetje man, ik hoop dat je het grappig bedoelt. :)

Tenzij je ECHT zware appz draait en ZEER veel gebruik van maakt, alleen dan, ALLEEN dan zou ik overstappen.

Je bespaart je een hoop werk (en een beetje geld kennelijk)

Kun je beter in de toekomst iets leuks voor doen. Tis natuurlijk wel leuk, maar nuttig: NEE

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Hee, dat meen je toch niet serieus! Je pc is nog prima man! Ik ben net van een celeron 500 (die opzich nog meekon) naar een Tbird 1ghz, en dat is echt een verschil, maar in de praktijk zul je weinig van jou upgrade merken lijkt me. Geef het geld dan ergens anders aan uit. Audio-apparatuur, cd's, op stap, randapp voor je pc... Ik noem maar wat.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Niet upgraden.

Wacht nog 1-2 jaartjes.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1