Toon posts:

Game freezes sinds MSI GTX275 Twin Frozr OC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar maanden geleden de MSI GTX275 Twin Frozr OC gekocht. Ik had op dat moment een te zwakke voeding voor de graka. Nu heb een na verloop van tijd een nieuwe voeding gekocht (CoolerMaster Silent Pro 700W). Ik heb nu alsnog het zelfde probleem als dat ik had met de zwakkere voeding;
Ik ga ingame, na verloop van tijd (verschilt van een paar seconden tot een paar minuten) freezed me game compleet. Ik heb ook een paar keer gehad dat ik rare grafische details kreeg.

Mijn systeem:
ASUS M4A79 Deluxe
AMD Phenom II X4 940 BE
MSI GTX275 Twin Frozr OC
OCZ 4 GB Dual Channel-Kit
CoolerMaster Silent Pro 700W

Voorheen had ik hetzelfde systeem maar dan met de voeding Xilence 550W inplaats van de voeding die ik nu heb en de ASUS EN7950 GT inplaats van de graka die ik nu heb. Op dat moment kon ik gewoon de games spelen die ik wilde. Nadat ik die nieuwe graka had gekocht kreeg ik de problemen.

Het geen wat ik al heb geprobeerd:
-OS herinstalleerd, zowel x64 en x32
-Verschillende graka drivers, zowel die aangegeven door MSI zelf tot de nieuwste.
-De nieuwe voeding geprobeerd.
-Bepaalde instellingen in Nvidia Control Panel veranderd, zodat 't spel zelf kan kiezen voor bepaalde grafische instellingen.

Na een paar maanden, ben ik een beetje ten einde raad.
Hoop dat iemand het probleem kan verhelpen of nog ideeën heeft.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Kan je nog een keer je oude graka proberen? Als ie het dan weer goed doet weet je dat het je GTX275 is... Kan je ook het freezen van het beeld iets duidelijker uitleggen, blijft alleen het beeld staan of de hele pc? En rare grafische details = artifacts? (strepen/blokken in rare kleuren)

Kan je de temperatuur van je graka eens in de gaten houden als je hem gaat belasten? Kan zijn dat ie te warm wordt en dan fouten gaat maken.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Verwijderd

Topicstarter
bwerg schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:13:
Kan je nog een keer je oude graka proberen? Als ie het dan weer goed doet weet je dat het je GTX275 is... Kan je ook het freezen van het beeld iets duidelijker uitleggen, blijft alleen het beeld staan of de hele pc? En rare grafische details = artifacts? (strepen/blokken in rare kleuren)

Kan je de temperatuur van je graka eens in de gaten houden als je hem gaat belasten? Kan zijn dat ie te warm wordt en dan fouten gaat maken.
Oude graka werkt perfect met t systeem, er zijn 3 verschillende freezes;
1. De game blijft hangen je krijgt, bepaalde textures zoals deuren en muren die laat die zien maar de rest blijft zwart. Ook heb ik een keer gehad dat die hele rare textures gaf voor bomen en tanks ect. Je kunt dan gewoon ctrl alt del doen, proces beëindigen. Dan loopt de hele pc vast. Muis werkt de rest niet.
2. Het zelfde als hier boven alleen dit keer lukt wel t wel om naar windows terug te keren.
3. Het spel freezed gewoon en daarmee ook me hele pc, dus reboot vereist.

//EDIT

Temperatuur loaded is maar 67°C top.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2009 10:21 . Reden: Temp erbij gezet. ]