Slimmerts, ik heb intussen een bericht gevonden waarin wordt uitgelegd hoe je de vierde modem poort kunt herconfigureren in een wan poort zodat de ST kan worden ingezet als kabel modem.Ik zou willen overstappen van kpn (tel) en xs4all (adsl) naar ziggo (alles-in-1/ tripe play/ basis 1,5 mb down of plus 20 mb down), maar ben zeer benieuwd naar concrete gebruikerservaringen:
1. werkt de router?
2. stabiele wifi verbinding?
3. veel extra bandbreedte nodig voor stabiele kwaliteit, of kan ik zonder problemen voor de kleinste bandbreedte gaan (upgraden gaat automatisch en regelmatig/ downgren aktijd duur en ik ben toch alleen een mailer en surfer.
Bij voorbaat veel dank voor jullie reacties!
PS: de acceptgirokosten hoef je niet te betalen, mits je er wel een formeel punt van maakt (en doorzet)!
1. werkt de router?
2. stabiele wifi verbinding?
3. veel extra bandbreedte nodig voor stabiele kwaliteit, of kan ik zonder problemen voor de kleinste bandbreedte gaan (upgraden gaat automatisch en regelmatig/ downgren aktijd duur en ik ben toch alleen een mailer en surfer.
Bij voorbaat veel dank voor jullie reacties!
PS: de acceptgirokosten hoef je niet te betalen, mits je er wel een formeel punt van maakt (en doorzet)!