Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers,
ik heb al een tijdje de asus z9200 en heb der veel problemen mee
mijn koeling raakt snel oververhit waardoor de laptop zich snel uitschakeld
dit wwas aardig verholpen had ik hem vanmorgen vroeg aangezet op even mijn rooster te bekijken.
had ik hem op slaapstand gezet en ou hem smiddags om 14:00 eer aanzetten en tot mijn verbazing gaat er 2 keer een lampje knipperen en valt hij daarna weer uit.
ik heb een aantal keer geprobeerd re reset knop aan de onderzijde van mijn laptop te gebruiken met hoop dat hij misschien eer opstarten.
doet hij ook niet
weet iemand voor mij hoe ik hem weer op kan starten zonder problemen?

*knip* groeten zijn niet nodig

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 15-10-2009 08:56 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:52
Welkom op GoT :w

Je hoeft de volgende keer je tekst niet vet te maken, leest iets minder prettig en komt schreeuwerig over ;) .

Ontopic dan: Heb je je notebook al eens schoongemaakt? De Z92-serie is al behoorlijk oud en ieder jaar even "uitmesten" scheelt heel veel.

Verder, welke Z92 heb je? Z92/Z9200 is een complete serie met veel type notebooks in dezelfde behuizing en tevens als Asus A6-serie bekend. Onderaan de notebook zou een sticker moeten zitten met info over het type zoals het moederbord en dergelijke. Let op een code als Z92J of A6J bijvoorbeeld. Je processor en videokaart melden is voor mij ook genoeg om te achterhalen wel type je hebt.