Net ook gepost op een belgisch forum aangezien dit wel heel interessant kan zijn voor studenten die met dergelijke zaken bezig zijn en hun werk willen verbeteren.
Binnenkort start Gnomon met online lessen voor 2 weken met aantal van de beste instructeurs uit de industrie. Lijkt me heel erg interessant voor mensen die hun portfolio willen opkrikken, kritiek willen krijgen op hun werk, enz... Zelf doe ik hier ook aan mee dus ik dacht dat andere mensen hier ook wel van op de hoogte willen zijn
Wat meer info.
Dit is de lijst van instructeurs. Voor het eerst master painter Craig Mullins (alleen hiervoor is het al zijn geld waardquote: Gnomon Master ClassesGnomon School of Visual Effects | Master Classes November, 9th - 23rd, 2009
November 9th - 23rd
Join us for two weeks of new, exclusive classes in an interactive, online event. Each 2-3 hour class focuses on a different element of the VFX industry and allows individuals to discuss the content with the instructors. One ticket gives you access to all 16 classes!
Each class is offered online in a private forum, allowing you to participate in discussion with the instructor and other students. Each instructor will check the forums daily during the first week and will do their best to answer students' questions.
* Each high-def lecture video is 2-3 hours long and available 24 hours a day, so you can watch them whenever you'd like, as often as you'd like
* Access will start November 9th at 10:00 am and end November 23rd at 12:00 am (Pacific Standard Time)
* One ticket gives you access to all 16 classes

Prijs voor dit alles is voor studenten 225 dollar, omgerekend zo'n 150 euro. Heel erg weinig als je weet dat dit 16 lessen zijn MET persoonlijke kritieken van de docenten zelf.
PDF met meer info over de instructors:
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
http://www.youtube.com/watch?v=FzAAs_Xu2fY
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2009 20:26 ]