Sinds een tijdje zit ik met een aantal domeinen bij web-oke. Ik wilde net de emailaliassen gaan instellen. Maar nu blijkt dat de alias jan@domein-1.com hetzelfde is als jan@domein-2.com. Met andere woorden, met 2x jan op 2 domeinen gaat niet want het wordt doorgestuurd naar dezelfde alias. Bij mijn vorige hosting had ik dit niet. Daar kon ik gewoon per domeinnaam alles apart instellen. Jan@domein-1.com kon ik ergens anders heen sturen dan jan@domein-2.com. In de support mail staat
Kent hier iemand een niet al te dure service voor? Dus niet "neem een account bij standaardhoster X", want er moet gekeken worden naar wie het toegestuurd moet worden. Of een script wat ik hier zelf kan hosten?
Pointers zeggen me niets. Nu wil ik de boel wel goed regelen. Ik heb al lopen zoeken naar gratis forward services, maar volgens mij kun je daar alleen basisinstellingen mee doen. Als ik een extra service neem, zal ik daar ook wat ingewikkelders mee moeten doen. Deze service moet precies kijken wie de to: is, eventueel de from:veranderen etc etc.Omdat de domeinen pointers zijn heb je geen aparte instellingen per domein.
Kent hier iemand een niet al te dure service voor? Dus niet "neem een account bij standaardhoster X", want er moet gekeken worden naar wie het toegestuurd moet worden. Of een script wat ik hier zelf kan hosten?
==
hoi