Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[subdomein] subdomein aangemaakt, maar wat nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Verwijderd

Topicstarter
hi

heb subdomein aangemaakt via backpanel van provider.

http://www.bedandbreakfast.perladipuglia.it/

hoe kan ik het nu zo inrichten dat dit subdomein naar mijn homepage verwijst.

tevens

http://www.kamerboeken.perladipuglia.it

wil ik graag verwijzen naar een boekingssysteem

alvast bedankt
m.

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12

BCC

Ligt een beetje aan je hoster, maar meestal heb je nu een extra directory in je homedir met de naam van het subdomein. Hier kun je een index.html of php inzetten die of redirect naar de correcte pagina. Als je de domeinnaam in de browser wil blijven gebruiken kun je hier ook een frame serveren met daarin de goede pagina.

Let er trouwens even op dat die www. ervoor je toch al lastige URL nou niet bepaald makkelijker maak. Ook zijn meerdere domeinnamen die naar dezelfde site wijzen meestal niet goed voor je Google pagerank. Dit ivm dubbele content en refering sites die nu de keuze hebben uit meerdere URLs.

[ Voor 38% gewijzigd door BCC op 14-10-2009 19:29 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Waarom een subdomein verwijzen naar je hoofddomein? Waarom gebruik je het subdomein dan nog? En verder: vraag het eens aan je hoster. Die zal er vast meer van weten ;)

De kans is groot dat je subdomein als mapje onder je hoofddomein valt. Dus je hebt /pad/naar/domain.nl/subdomein.

[ Voor 25% gewijzigd door mithras op 14-10-2009 19:25 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik denk dat de TS content wil dupliceren. Dat de subdomeinen een 2de en 3de site moeten gaan worden, met als resultaat dat ie niet meer in Google voorkomt omdat dit niet is toegestaan.

Anders zou je een 301 redirect kunnen gebruiken dat de landingpage gewoon op het hoofddomein staat, en het subdomein eigenlijk onbruikbaar wordt.

Ey!! Macarena \o/

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:12

BCC

RaZ schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 19:28:
als resultaat dat ie niet meer in Google voorkomt omdat dit niet is toegestaan.
Google is geen politieagent :) Je krijgt gewoon een lagere pagerank omdat je content hebt gekopieerd. Google vind dat niet de moeite van het vermelden in de resultaten waard.

[ Voor 11% gewijzigd door BCC op 14-10-2009 19:31 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Kwaliteitsrichtlijnen: specifieke richtlijnen
Maak geen extra pagina's, subdomeinen of domeinen met vrijwel identieke inhoud.

Als u ziet dat uw site niet aan deze richtlijnen voldoet, kunt u uw site aanpassen en daarna een verzoek tot heroverweging van uw site verzenden.
Google is dan wel geen politie agent, maar hun hebben toch wel het alleenrecht op hun eigen database. Dus een removal uit de index kan zeker een mogenlijkheid zijn hoor ;)

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
ai....
ik ga die subdomeinen z.s.m. verwijderen, ik dacht de tips van deze post te gebruiken...

http://www.jwbobbink.nl/b...E2%80%93-seo-tips-deel-2/

wil gewoon een hogere pageranking
heb reeds:
- dynamische titels
-dynamische pagina omschrijvingen
-korte teksten, met lees meer opties
-correcte stuctuure (thank you joomla)

kreeg de opmerking dat het domein, dat eindigt op .IT niet verstandig was. .com zou beter zijn. maar het B&B is gevestigd in italie is mijn mening....

groet
m.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik meen dat elevator in "subdomein begrijp er niets van ook niet ..." behoorlijk duidelijk was. Zomaar opnieuw een topic openen is niet de bedoeling. Zie ook Het algemeen beleid.

Verder, als je alles naar je hoofdsite wilt doorverwijzen heb je niet goed opgelet bij wat J.W. Bobbink zei. Die aparte subdomeinen bevatten ook aparte informatie (of iig specifieker, om het voorbeeld van Bobbink te hergebruiken, 16inch.kinderfietsen.nl laat alleen kinderfietsen zien met 16" velgen).

offtopic:
Een .it-tld kan je eigenlijk het beste gebruiken als je ook in die taal content aanbiedt. Dat neemt niet weg dat je alsnog een .com erbij kunt nemen voor Engels(/anders)-talige gebruikers. Maar dat is maar mijn mening, niet echt best practice ervaring ofzo. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.