Kleinigheidjes: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
reviews: AMD HD 5770: DirectX 11 voor de massa
In de tabel onderaan de pagina: is "-" ingevuld voor Chipoppervlak van de HD5770, terwijl in nieuws: AMD introduceert ATI Radeon HD 5770 en HD 5750 staat ~172mm2.

In de tabel van het Testsysteem ontbreekt 1 videokaart: de HD 5770 waar het in deze review om draait. :P

Als je in de tabellen op de GPU: HD 5870, HD 5770 of HD 4850 klikt krijg je de melding:
Niet bestaande testcombo
Je hebt een testcombo opgevraagd die niet, niet meer of nog niet bestaat.
Bij de andere resultaten pagina's is hetzelfde het geval.

Suggestie: bij de afbeeldingen waar meerdere videokaarten zichtbaar zijn ook de naam van de andere videokaart vermelden als je ze bekijkt met de "slideshow-modus"? Ik weet namelijk niet zeker welke videokaart er mee vergeleken wordt, maar ik vermoed de HD 5870?

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:38
Regeneration schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:53:
In de tabel onderaan de pagina: is "-" ingevuld voor Chipoppervlak van de HD5770, terwijl in nieuws: AMD introduceert ATI Radeon HD 5770 en HD 5750 staat ~172mm2.
Ik wilde mij in de review niet aan die gok wagen en in het nieuwsbericht wel. Als ik een getal neer had gezet in de review, had men het gezien als het 'echte' getal. Gezien het feit dat de cpu de helft zoveel eenheden heeft en iets minder dan de helft van het aantal transistors ten opzichte van Cypress, kunnen lezers prima zelf tot een conclusie komen.

In de tabel van het Testsysteem ontbreekt 1 videokaart: de HD 5770 waar het in deze review om draait. :P
Fixed

Als je in de tabellen op de GPU: HD 5870, HD 5770 of HD 4850 klikt krijg je de melding:
Fixed, de videokaarten in kwestie stonden onder embargo op onze website (aangezien ik de resultaten al lang voor de publicatie invoer) maar ik heb het embargo er nu afgehaald.

Suggestie: bij de afbeeldingen waar meerdere videokaarten zichtbaar zijn ook de naam van de andere videokaart vermelden als je ze bekijkt met de "slideshow-modus"? Ik weet namelijk niet zeker welke videokaart er mee vergeleken wordt, maar ik vermoed de HD 5870?
Suggestie zal de volgende keer ter harte genomen worden.