In ASP.NET heb ik een GridView waarin een knopje zit om een record te verwijderen, voordat een record verwijderd wordt vraag ik in een zelf gebouwde overlay functie of dit akkoord is ja of nee:
Deze functie moet dus een return true of false terug geven om het record wel of niet te verwijderen. In de showJQOverlayGridView functie maak ik echter een overlay met daarin 2 knoppen, een Ja om te verwijderen en Nee om niet te verwijderen.
Een stukje van de JS functie:
Die JA knop moet dus aan de bovenliggende functie een return true teruggeven, maar dit lukt op geen enkele manier en vraag me wel af of dit uberhaupt wel kan..

Hoe kan ik dit dus werkend krijgen of moet ik dit laten varen en aan een andere oplossing denken?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <asp:GridView ID="abonnee_lijst" Visible="false" PagerStyle-CssClass="pager" runat="server" DataSourceID="abonneeDataSource" DataKeyNames="nwsbr_abo_uid" AllowPaging="true" PageSize="2" AutoGenerateColumns="false" CssClass="abonnee_lijst" GridLines="None" style="margin-top: 15px; clear: left;"> <Columns> [...] <asp:TemplateField ShowHeader="false"> <ItemTemplate> <asp:LinkButton ID="delete2" CommandName="Delete" Text="delete2" OnClientClick="return showJQOverlayGridView('confirm', '<h2>Blok verwijderen</h2>Weet u zeker dat u dit blok wilt verwijderen?', 'Ja', '', 'Nee', '');" runat="server"></asp:LinkButton> </ItemTemplate> </asp:TemplateField> </Columns> </asp:GridView> |
Deze functie moet dus een return true of false terug geven om het record wel of niet te verwijderen. In de showJQOverlayGridView functie maak ik echter een overlay met daarin 2 knoppen, een Ja om te verwijderen en Nee om niet te verwijderen.
Een stukje van de JS functie:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function showJQOverlayGridView() { [...] button_container = $("<div></div>").addClass("button_container"); jq_overlay_container.append(button_container); button_confirm = $("<input />"); button_confirm.attr({ type: "button", value: confirm_button_text }); button_confirm.bind("click", function() { return true; } ); button_container.append(button_confirm); button_deny = $("<input />"); button_deny.attr({ type: "button", value: cancel_button_text }); button_deny.bind("click", function() { closeJQOverlay(); }); button_container.append(button_deny); [...] return false; } |
Die JA knop moet dus aan de bovenliggende functie een return true teruggeven, maar dit lukt op geen enkele manier en vraag me wel af of dit uberhaupt wel kan..
Hoe kan ik dit dus werkend krijgen of moet ik dit laten varen en aan een andere oplossing denken?