Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Downloaden vanaf MA3D.com servers

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Zijn er mensen die ervaring hebben met het downloaden vanaf de MA3D servers?
Ik heb mij netjes aangemeld omdat ik daar recht op heb, en gebruik een downloadmanager omdat dat aanbevolen wordt.

Als voorbeeld wordt Getright gebruikt, maar dat vond ik helemaal niks.
Ik gebruik nu DAP (Download Accelerator Plus). Als ik dan de instructies volg van MA3D.com krijg ik een downloadlink, die ik vervolgens in DAP kopieer. Maar starten doet de download niet.

Om te testen of DAP werkt heb ik via www2.versatel.nl/100mb.bin het 100mb bestand gedownload, en die komt meteen op volle snelheid binnen.

• Proto
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 07:42

Proto

¬.¬

De MA3D-servers zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven, al wíl de download al starten dan is het nog hopen dat je het bestand ook compleet binnenhaalt. Ik weet niet hoe vaak je geprobeerd hebt het bestand te downloaden, maar bij mij had ik vaak meerdere pogingen nodig voor het werkte. Als downloadmanager heb ik trouwens DownThemAll! (Firefox plug-in), dit werkte wel - maar alleen als je mazzel hebt. De kans dat de download domweg niet startte was groot.

Dus eerste oplossing, probeer het meerdere keren (en ik heb het over >10 )

• Buffalo
Proto schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 17:57:
De MA3D-servers zijn inderdaad niet om over naar huis te schrijven, al wíl de download al starten dan is het nog hopen dat je het bestand ook compleet binnenhaalt. Ik weet niet hoe vaak je geprobeerd hebt het bestand te downloaden, maar bij mij had ik vaak meerdere pogingen nodig voor het werkte. Als downloadmanager heb ik trouwens DownThemAll! (Firefox plug-in), dit werkte wel - maar alleen als je mazzel hebt. De kans dat de download domweg niet startte was groot.

Dus eerste oplossing, probeer het meerdere keren (en ik heb het over >10 )
Gisteren heb ik het denk ik toch wel rond de 10x geprobeerd. Volgens mij is het ook zo dat je pas een email met key krijgt als de download helemaal voltooid is toch? Aangezien er statistieken bijgehouden worden, ik neem dan aan dat MA3D op die manier kan zien of ik de software compleet binnen heb gehaald (Windows 7) en dan de key toegemaild krijg.

Weet jij toevallig of ik ook nu al een email kan sturen om een key aan te vragen met daarbij de mededeling dat het downloaden voor geen mogelijkheid lukte?
Of moet je echt eerst de software binnenhalen?

Kijk Windows 7 kan ik ook op andere manieren naar binnen trekken...

• Proto

Proto

¬.¬

Zelf heb ik (met veel moeite :P ) windows 7 van ma3d binnengehaald, maar ik heb nog geen key ontvangen - tenzij de key is ingebakken in de iso (wat me sterk lijkt, maar je weet nooit). Maar je zou altijd een mail kunnen sturen, wie niet waagt wie niet wint. Misschien moet je sowieso mailen voor en 7 key.

• Buffalo
Hm, downloaden lukt voor geen meter.

Ik zie net dat je vanaf nu Windows 7 bij Surfspot kunt bestellen voor 69,75 euro. Dat lijkt me een mooie deal.
Is makkelijker ook. Dan ga ik later nog wel eens achter een MSDN-AA key aan...

• Proto

Proto

¬.¬

Ik heb vandaag 7 geïnstalleerd, en het lijkt erop dat je sowieso moet mailen voor een key... dus misschien kun je het nog proberen?

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb zelf de key aangevraagd bij ma3d (key [at] ma3d.com dacht ik) en de iso gedownload via usenet. Dat werkte prima :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

• Buffalo
BastiaanN schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:17:
Ik heb zelf de key aangevraagd bij ma3d (key [at] ma3d.com dacht ik) en de iso gedownload via usenet. Dat werkte prima :)
Dus je hoeft inprincipe niets te downloaden van MA3D, en je krijgt toch een key?!

Wat was de inhoud van jou mail, dan kopier ik dat gewoon, en stuur ik ook een mail...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je dit zelf met de betreffende site afhandelt. Downloadproblemen zou je net zo goed bij hun neer kunnen leggen trouwens; dit topic wordt dan ook steeds minder nuttig. Hierbij ook meteen het verzoek om Policy: Alle regels die op het forum gelden even door te lezen en in je achterhoofd te houden voor je een volgend topic start :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.