Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meerdere A4 naast elkaar

Pagina: 1
Acties:

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14
Beste luitjes,

Ik heb een vraagje.
Voor mijn scriptie moet ik een situatie ontwerpen. Ik doe dit met BPMN. Aangezien ik met swimlanes en pools horizontaal werk, wordt de afbeelding nogal lang.
Dit resulteert in een afbeelding die megalang is, en soms wel 3 tot 4 A4 in beslag neemt.
Nu wil ik dit graag spreiden over meerdere A4 (of 2 A3) zodat deze uitvouwbaar zijn.

Echter, het is voor mijn scriptie. Ik wil dus niet met plakband oid werken. Weet 1 van jullie een mooie oplossing om dit netjes te verdelen over meerdere A4 die je netjes kunt uitvouwen (met plastic hulpstukjes bijvoorbeeld)
Ik kon het zelf niet vinden, dus wellicht weten jullie wat? :)

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:04
Misschien iets te makkelijk gedacht hoor. Maar een A2? Dat is vast bij een drukker wel te printen. En dan is het gewoon netjes 1 geheel.

• ID-College
Ja daar dacht ik ook al. Alleen een A2 is 4x een A4. Ik zoek dan eigenlijk 4x een A4 naast elkaar,en niet 2x een A4 naast elkaar, en daaronder weer 2x een A4 naast elkaar :)

Verwijderd

A0?

• ID-College
Het moet ook nog in een verslag passen hè.. Wellicht dat ik een A2 door middel snijd, en dan vervolgens netjes opvouw oid. Of het model verticaal maken, maar das ook niet echt een topoplossing...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

A2 of A1 en dan snijden, vouwen en gaatjes prikken voor je inbind ding.

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 17:45

Roytoch

Nietes

A0 en dan de helft afknippen, dan heb je toch 4 a4 naast elkaar (2 exemplaren zelfs, mocht het de eerste keer niet goed gaan).

Welles

• ID-College
Hmm idd das wel een goed idee :) Doe ik hem wel in de bijlage, dan verstoort het dat het lezen ook niet :)
Alleen dan nog printen, 4 a4 erop plakken is ook een beetje gebeun :+

[ Voor 25% gewijzigd door ID-College op 14-10-2009 20:26 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:02

Zerora

Ik Henk 'm!

Wat ook nog een mogelijkheid is. Hoef je alleen maar a4'tjes te gebruiken, maar de netheid hangt dan wel af van de precisie van je plakkunsten.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ShdQ6Ch7hp4V4yLvaVoC7w8g/full.jpg

Dus dan leg je een aantal a4tjes dat je nodig heb naast elkaar. Dan knip/snij je een paar korte stroken, zoals de groene vlakken die je ziet. Die plak je dan aan achterkant, zodat de a4'tjes naadjes aan elkaar zitten. Dan kun je eventueel nog voor de stevigheid nog een tweede a4 aan de achterkant plakken.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Ik zou een document maken (in InDesign bijv) van 4 a4tjes breed. Dat is dan 29,7 x 84 cm.
vervolgens PDF'je maken, en bij een drukker een mooie plot laten maken. Als dit op halfmat papier gebeurt, ziet het er schitterend uit.
Vervolgens snijden, vouwen, en mee inbinden.

Houdoe

• ID-College
Kan ik ook nog proberen idd!
Bedankt voor de ideeën, ik denk dat ik er wel uit kom! :Y
Pagina: 1