Inconsequente poll op frontpage

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:42
De poll heet Beste laptopbouwer, maar de vraag is 'Wat is jouw favoriete laptopfabrikant?'. 'Beste' en 'favoriete' zijn twee verschillende dingen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 14-10-2009 11:55 ]

The devil is in the details.

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-02 13:05
Aanvullend op Mute's opmerking: ik vraag me af of het geen idee is om de poll te resetten en Lenovo als optie toe te voegen. O.b.v. de reacties onder het topic ontstaat het idee dat de stand er heel anders uit zou zien als er ook voor Lenovo gekozen kon worden. Persoonlijk ben ik wel benieuwd hoe die stand er dan uit zou zien.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de titel aangepast hoewel ik denk dat er weinig mensen zijn die hun favoriete laptopfabrikant niet de beste vinden.

Wat Lenovo betreft: deze had ik toegevoegd, net als bijvoorbeeld Fujitsu, MSI, BTO en Xxodd als er niet maar 10 opties mogelijk waren. Aangezien 'anders...' nu maar 8 procent scoort denk ik niet dat Lenovo het zoveel beter had gedaan dan bijvoorbeeld Sony of Toshiba overigens.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zepto O-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:27
Olaf schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:02:
Wat Lenovo betreft: deze had ik toegevoegd, net als bijvoorbeeld Fujitsu, MSI, BTO en Xxodd als er niet maar 10 opties mogelijk waren.
Het verbaast me wel dat je Lenovo/IBM nu in één adem met een aantal B-merken waarvan ik 1 naam niet eens ken noemt. Afaik is het samen met HP Compaq en Dell een van de grote spelers op de zakelijke markt.

Ik vraag me af of mensen bij het missen van hun favoriete merk wel voor 'Anders' kiezen, ik zou me ook goed kunnen voorstellen dat iemand toch uit een beperkte lijst een keuze maakt. Als Lenovo er tussen stond zou ik daar zonder twijfel voor kiezen, nu kies ik misschien wel voor HP, ik heb namelijk liever een HP laptop dan een Acer o.i.d.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 18:42
Olaf schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 14:02:
Ik heb de titel aangepast hoewel ik denk dat er weinig mensen zijn die hun favoriete laptopfabrikant niet de beste vinden.
Ik denk dat dat toch beetje kort door de bocht is hoor ;) HP (business-laptops) en Apple vind ik bijvoorbeeld hele goede laptops maken, maar voor mij toch aan de dure kant, vandaar dat ik een Acer laptop heb.

En ik ben vast niet de enige die vanwege kostenoverwegingen niet voor z'n favoriete merk(en) laptop gaat.

The devil is in the details.

Pagina: 1