[Adobe acrobat reader 9] documenten altijd in 100% openen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Wanneer ik pdf-documenten dubbelklik worden deze altijd in 130% geopend. Niet erg praktisch.

Steeds moet ik dit handmatig terugzetten naar 100%. Deze instelling blijft niet bewaard.
Ik scan mijn documenten met een canon scanfront 220P. Ook wanneer ik met een andere scanner scan en dit document open, opent deze in 130%.

Op google/adobe vind ik niets over dit fenomeen, misschien ook omdat het %-teken het zoeken bemoeilijkt. Wanneer ik acrobat open zonder document, vind ik nergens een instelling voor de 100% weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kijk eens in de settings/opties. Je zou daar een standaard weergave instelling moeten hebben. Deze zal waarschijnlijk op fit width oid staan. Verklein het venster maar eens als je een document opent, dan zal de PDF ook vast kleiner worden weergegeven. Ik heb zelf geen Adope Reader, dus weet niet zeker of en waar het zit. Foxit Reader kan het iig wel.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerflappy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-08-2021
Bedankt voor je antwoord, heb het gevonden.

Via bewerken/voorkeuren/Pagina weergave/in-/uitzoomen op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kijk, zoiets had je zelf ook kunnen vinden ;). Een beetje vooronderzoek is hier een vereiste, houd dat in gedachte ;), het staat in de regels.

Commandline FTW | Tweakt met mate