Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Uptime van pc's zien in een groot netwerk

Pagina: 1
Acties:

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Goedemorgen allen,

Ik ben op zoek naar een gratis tooltje om te zien wat de uptime van een pc is. Dit moet remote controle kunnen gebeuren, en zonder script zijn. Ook moet het een report kunnen genereren. Ik heb zelf de volgende programma's al gevonden.

Ik heb ook al hier op GoT gezocht, en kwam daarbij uit op de OCS Inventory tool.

Winaudit
Winaudit is een heel mooi programma, maar dit kan je helaas niet remotly gebruiken. Dus als iemand hier een vergelijkbaar tooltje van weet.

OCS Inventory
Dit programma zou het inderdaad kunnen, maar we gebruiken momenteel in dit bedrijf al een ander programma, namelijk SCCM om software te pushen. Dus om een programma als dit te gebruiken voor alleen de uptime willen we niet.

Windows Uptime
Dit programma is niet accuraat genoeg.

We willen dus zoiets maar dan zonder VBS.

We hebben het nu opgelost door te kijken wanneer de screensaver aanspringt, en wanneer die weer uit gaat. Dit willen we dus anders, via een tool.

• brambest
Kickje

Is er dan helemaal niemand die hetzelfde zoekt als ik?

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

heuveltje

KoelkastFilosoof

Geen windows pc waarop ik iets kan runnen hier maar, http://articles.techrepub...100-10878_11-5826014.html ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• brambest
Thanks voor het meedenken, maar helaas. Men wilt hier echt een tooltje voor hebben.

Andere tips?

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

• brambest
Thanks, dit gaan we gebruiken! Problem solved!

Nogmaals hartelijk bedankt Mijzelf!
Pagina: 1