Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kleine voeding

Pagina: 1
Acties:

• DShadow
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-04-2024
Ik had een leuk idee voor een case mod maar het probleem is dat de ruimte zeer beperkt gaat worden voor de voeding. Kan iemand mij helpen aan een kleine kubus vormige voeding of een langere platte voeding.

Door de kleine voeding zal het vermogen beperkt worden. Dus is mijn 2e vraag is het mogelijk 2 of meer voedingen in 1 computer te gebruiken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt wel 2 of meer voedingen gebruiken, maar of dat noodzakelijk is vraag ik me af.
Wat voor systeem moet eraan komen te hangen?

Je kunt een paar kanten opzoeken
- ITX voedingen
- PicoPSU
- Aopen of FSP small formfactor voedingen

Met name de eerste 2 zijn vrij klein en overal wel in te bouwen. Kijk daar dus eerst eens naar.

• DShadow
Ik weet nog niet welk systeem er aan moet hangen. Ik heb een leuk idee en ik was aan het kijken of het mogelijk was.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Nou, geef ons wat meer inzicht in dat idee, dan kunnen wij wat gerichter meedenken.

Met name relevant is of het ook een klein verbruik zal hebben (dan is PicoPSU prima optie), of dat het een vrij zwaar systeem gaat zijn (dan zijn de mogelijkheden wat beperkter).

Oslik blyat! Oslik!

• DShadow
Als ik vandaag of morgen wat tijd heb zal ik eens een model in acad maken en een aantal renders maken.