Price Watch

Pagina: 1
Acties:

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20

Flexx

This side up

Topicstarter
Ik vroeg mij af of het niet handig zou zijn als je in de price watch ook op "Lokatie" van de winkel kon zoeken.

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:08
Op zondag 04 maart 2001 00:05 schreef Flexx het volgende:
Ik vroeg mij af of het niet handig zou zijn [...]
Niet handig? Wel handig ;)! Zou een heleboel tijd en moeite besparen/schelen. Ik ben VOOR.

• MRic3
  • Laatst online: 15-02 23:17

MRic3

Of praat ik weer poep?

Lijk mij ook wel handig ja....

Ik heb het toch altijd net iets liever eerst in de handen voordat ik het koop en dan heb je ook geen gezeik met terug sturen als het verkeerd is......

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ik ben ook voor!

Er moet toch meer als 1 winkel in de buurt van Emmen liggen :? Dus laat maar zien!

Verwijderd

Ben ik verdwaald of hoort deze htread op het LA?

• Tha_Snail
  • Laatst online: 15:08
Tja, ik blijf er niet om zeuren, threads die naar LA moeten. Als ze hier staan, ach, wat maakt mij het ook uit. Heb ik ook wat te lezen, hoef ik niet helemaal naar LA te gaan. Ik zal er nog moe van worden...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed idee idd, move-request has been done....

Eigenlijk zou een forummodje hiero ook niet misstaan.

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:51
Ik zie het voordeel er niet echt van, als je winkels zoekt die dichtbij zijn dan kan je die vinden in de shopsurvey, die kan namelijk wel sorteren op plaats. Tevens laten de meeste mensen de spullen opsturen, dat is juist de kracht van pricewatch, gewoon kiezen welk product je wil en het vervolgens bestellen (als er een groen handje voorstaat).

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Maar dan moet je eerst in de shop survey sorteren op plaats, dan een ander window openen en alle winkels nagaan of ze toevallig in jouw plaats zitten..

Das heel veel werk.. En laat dit nou toevallig iets zijn wat een database heel makkelijk kan.. :)

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Pagina: 1