PII 350 overklokken gelukt ???

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 17:43
Hey....
Ik heb een PII 350 van 14 sep 98 dus multieplyer locked :( dus toen ik hem probeerde te overklokken op 4*100 of 4.5 of 5 dat lukte allemaal niet :( het enige wat ik kon doen was de bus upkikken tot max 3.5*122 loopt mijn PC stabiel maar nu heb ik wat anders geprobeerd: Namelijk de bus omlaag en de multieplyer omhoog ! en dat lukte wel ! ik kan mijn PII 350 nu op 5*83 draaien! VAAAG hoort dit ? of is dit echt heel strange ?

PS:Mijn PII 350 komt dus uit 14sep 98 en pin 21 is NIET afgeplakt ... zou dit nog efekt kunnnen hebben ?

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Nibbz

Postmaster General

Bij intel is de multiplyer vast gezet. Je kunt alleen de mhz verzetten. Ik heb mijn PII 350 op 463 Mhz draaien want ik heb zoiets genaamt Jumper Emulatie op me moederbord. En het werkt wel goed ik zeggen. Alleen heeft iemand nog een CPU progie, dat ik de snelheid kan zien en shit?

13:37

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44

Nibbz

Postmaster General

Hey maar, hoe heb je 'em nu dan draaien. op 3.0x166 ofzo?

13:37

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:36

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OCM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op vrijdag 28 september 2001 12:16 schreef DarkUnreal het volgende:
Bij intel is de multiplyer vast gezet. Je kunt alleen de mhz verzetten. Ik heb mijn PII 350 op 463 Mhz draaien want ik heb zoiets genaamt Jumper Emulatie op me moederbord. En het werkt wel goed ik zeggen. Alleen heeft iemand nog een CPU progie, dat ik de snelheid kan zien en shit?
WCPUID ? Volgens mij staat dit programma in de meuktracker...