Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb onlangs eindelijk een LCD-TV (Sony 40z5500) aangeschaf, maar wil daarnaast ook mijn afspeel mogelijkheden verbeteren.

Ik twijfel nu tussen de aanschaf van een Blu-ray speler (met evetueel een losse externe hdd) en een Mediaspeler.

Heb een Blu-ray speler aan het werk gezien (Philips BDP7500) en vond de beeldkwaliteit verbluffend goed. Mijn vraag is eigenlijk of de beeldkwaliteit van een goede mediaspeler vergelijkbaar is met een goede blu-ray speler. De betreffende blu-ray speler zit vol met zogenaamde beeldverbeterende technieken zoals 24fps, Deep Color, X.V.Color en upscaling van dvd's.

Ik heb ook een mediaspeler (merk weet ik niet meer) aan het werk gezien, maar dat was via een beamer van Panasonic. De beamer heeft wel een aardige beeldkwaliteit, maar komt niet in de buurt van de genoemde LCD-TV.

Ik kan geen goede vergelijkingen hierover vinden..

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Is de Popcorn c-200 niet iets voor jou? Een mediaspeler waar je ook een Blu-Ray speler in kan bouwen.

reviews: Popcorn Hour C-200: speler van formaat

Een losse drive heb je tegenwoordig vanaf 60 euro:

http://tweakers.net/price...KzCpW0oEIBucXlQDFEouTlWoB

[ Voor 26% gewijzigd door magnifor op 14-10-2009 01:57 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-02 13:54

FeaR

In GoT we trust

Tegenwoordig horen ook Blu-ray spelers in MSH (mediaspelers al langere tijd).

Dus schopje die kant op :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Magnifor,

Een mediaspeler met Blu-ray, interressant, maar ik lees behoorlijk wat slechte recenties over de C-200. Vind het id wel geinig, mogelijk dat de HDI Dune Prime 3.0 een betere oplossing is. Ga dat eens onderzoeken.

Bedankt

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De C-200 is een van de vele mediaspelers tegenwoordig. Je hebt in ieder geval het idee, een mediaspeler met blu-ray drive. :)