Ik ben op zoek naar een goedkope splitter voor audio en usb zodat ik het geluid op mijn autoradio kan zetten en hem met de usb car charger kan opladen. Nu heb je wel 'officiele' accesoires. Deze zijn volgens mij nagemaakt maar wel via internet te bestellen. Echter deze kosten al snel aardig wat geld, boven de 10 euro. Nu heb ik mijn car charger ook bij de blokker gehaald voor slechts 3 euro dus zo'n blokje of kabeltje moet wel goedkoper zijn.
Dit is een voorbeeld voor wat ik zocht. Deze vond ik op speurders, maar was 9,50. Vond ik te duur voor zoiets simpels. En de aansluiting komt dan net vervelend te zitten zodat de kabels naar onderen steken als ik mijn telefoon kantel. Uit het buitenland bestellen vind ik geen probleem maar de enige site die ik ken is dealextreme en daar heb ik al een paar uur gezocht maar kon ik niks vinden.
Dit is een voorbeeld voor wat ik zocht. Deze vond ik op speurders, maar was 9,50. Vond ik te duur voor zoiets simpels. En de aansluiting komt dan net vervelend te zitten zodat de kabels naar onderen steken als ik mijn telefoon kantel. Uit het buitenland bestellen vind ik geen probleem maar de enige site die ik ken is dealextreme en daar heb ik al een paar uur gezocht maar kon ik niks vinden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N