Laatst had ik een TV-kaart (Miro Studio PCTV Pro) en 2x 128MB (Kingston PC133) geheugen gekocht.
En sins ik dat in mijn systeem heb zitten is hij heel onstabiel. Na het er inplaatsten had ik wat problemen direct. Instaleren gaat goed.
Maar als ik een poos "de tv;)" aan heb dan wil ik wel een een blauw scherm krijgen. Als ik dan op ENTER druk gaat hij gewoon terug naar windows alsof er niets is gebeurt. Maar als ik dan weer een BS krijg dan crashed mijn hele PC.
Ik heb nu al Windows98SE als WindowsME geprobeert. En nu (met WinME) wil hij niet eens meer spelen. Geluid doet het wel ik krijg geen beeld. Ik heb wel een beeld maar dat is stil staand.
Ik heb dacht ik inmiddels wel iedere PCI slot gehad. Maar niets wil echt 100% stabiel werken.
Wie kan mijn help? Ik weet het niet meer.;(
Systeem
AMD Thunderbird700@800
Abit KT7-RAID
Alpha PAL6035MFC Heatsink + Delta HP fan 256MB PC-133 Kingston ValueRAM
CTX 17" PR-705
Diamond Viper 770U NVIDIA TNT2Ultra (AGP 0)
Miro Studio/Pinnacle PCTV Pro + remote control (PCI 3)
Adaptec2904 (PCI 5)
Eicon DIVA 2.01 ISA/SiteCOM PCI ISDN ding (ISA/PCI 6)
WinBond89C940 PCI 10MBit (PCI 2)
CreativeLabs SoundBlaster Live! 1024 (PCI 4)
Plextor PlexWriter12/10/32S
Plextor UltraPlex40
NEC zip drive
TEAC floppy drive
Maxtor 20,4GB HDD
(PCI 1= leeg)
En sins ik dat in mijn systeem heb zitten is hij heel onstabiel. Na het er inplaatsten had ik wat problemen direct. Instaleren gaat goed.
Maar als ik een poos "de tv;)" aan heb dan wil ik wel een een blauw scherm krijgen. Als ik dan op ENTER druk gaat hij gewoon terug naar windows alsof er niets is gebeurt. Maar als ik dan weer een BS krijg dan crashed mijn hele PC.
Ik heb nu al Windows98SE als WindowsME geprobeert. En nu (met WinME) wil hij niet eens meer spelen. Geluid doet het wel ik krijg geen beeld. Ik heb wel een beeld maar dat is stil staand.
Ik heb dacht ik inmiddels wel iedere PCI slot gehad. Maar niets wil echt 100% stabiel werken.
Wie kan mijn help? Ik weet het niet meer.;(
Systeem
AMD Thunderbird700@800
Abit KT7-RAID
Alpha PAL6035MFC Heatsink + Delta HP fan 256MB PC-133 Kingston ValueRAM
CTX 17" PR-705
Diamond Viper 770U NVIDIA TNT2Ultra (AGP 0)
Miro Studio/Pinnacle PCTV Pro + remote control (PCI 3)
Adaptec2904 (PCI 5)
Eicon DIVA 2.01 ISA/SiteCOM PCI ISDN ding (ISA/PCI 6)
WinBond89C940 PCI 10MBit (PCI 2)
CreativeLabs SoundBlaster Live! 1024 (PCI 4)
Plextor PlexWriter12/10/32S
Plextor UltraPlex40
NEC zip drive
TEAC floppy drive
Maxtor 20,4GB HDD
(PCI 1= leeg)