[iphone] twee dezelfde albums

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
Ik ben bezig met het in orde maken van alle muziek op mijn iphone 3GS. Dus alle tracks, artists, albums en cover art goed zetten. Nu komt het wel eens voor dat sommige albums dubbel op mijn iphone staan, meestal staat er dan een extra spatie of heeft de artiest een andere naam. (meestal een extra hoofdletter in de naam) Na de artiest/album naam goed te zetten verdwijnt het 2e album dan uit de lijst. Alleen hab ik nu met 3 nummers van the prodigy dat ik het niet veranderd krijg.

In itunes klopt alles, dus geen extra spaties of hoofdletters, maar als ik dan op mijn iphone kijk staat het album er 2x op. Bij de eerste staat "the prodigy" als artiest eronder en bij de tweede alleen "prodigy". Alle 3 de nummers staan er maar 1x op en hebben gewoon "the prodigy" als artiest.

Ik krijg dus met geen mogelijkheid dat 2e album weg. De nummers er opnieuw opzetten werkt niet, artiest hernoemen niet en andere dingen in de id3 tag kloppen ook gewoon. Waar o waar zit dit probleem?

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/IMG_00671.png

edit:
Opgelost! Alle velden handmatig een V'tje voor zetten en leeg halen. (behalve artiest en album)

[ Voor 4% gewijzigd door Borgoth op 13-10-2009 22:12 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat als je bij alle drie even controleert of de meewerkende artiest, album artiest, jaartal etc. goed staan.

Eventueel een vinkje zetten bij 'maakt deel uit van een verzameling' en nog eens kijken of het werkt.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Topicstarter
Ik neem aan dat dat "part of a compilation" is in het engels? Zo ja, dan maakt het helemaal niets uit.

Verder is alles leeg behalve artiest, album, song en artwork.

Oja, ik heb handmatig beheren aanstaan, dus dat hij het overschrijft met syncen kan het niet zijn.

edit:
Opgelost! Alle velden handmatig een V'tje voor zetten en leeg halen. (behalve artiest en album)

Ik dacht dat alles wat leeg was ook echt leeg was, maar toen ik alle 3 een voor een af ging bleken er verschillende dingen te staan. (had ze eerst alle 3 tegelijk geselecteerd en bewerkt)

[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 13-10-2009 22:12 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!