Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

700-pci card &windows7

Pagina: 1
Acties:
  • 217 views

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 17:38

Maximilian

You've been Maxxed...

Topicstarter
Jongens

Ik heb hier een Pinnacle 700-pci kaart, ookwel genaamd de Studio AV/DV2
De codenaam van de kaart is Bigben 51014699 1.2B

Nu heb ik dit al naar Pinnacle gestuurd maar tot op heden nog geen antwoord terug gehad.

---------
I'm trying to install this card into a computer of a friend with windows 7 x64 installed on to it.
I've been bugging around with it because the BIOS hasn't been enabled to support the PCI card, but I finally got it to recognize it.
Then I installed the Vista 64 driver (which are WHQL certified) and the machine installed it nicely.
Now when I open Pinnacle Studio 12, the machine discovers the card and gives a BSOD on the "bender64.sys".
Memory Dump etc.
I've tried updating the BIOS and reinstalling PCI-card, pinnacle and windows. This did not work.

-----------------

Weten een van jullie toevallig een oplossing / driver update? Ik ben al dik 5 uur hiermee bezig geweest.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik ben bang dat dit een heel duidelijk geval is van wat we hier beschreven hebben:
* Windows 7 (of ander nieuw OS) drivers mini-FAQ + beleid *

Videocapturekaarten zijn draken als het op drivers aankomt, je hebt geprobeerd wat je kunt met wat er zonder officiele support beschikbaar is. Dat werkt niet. Dan zul je helaas gewoon moeten wachten tot Pinnacle met support komt (al dan niet via beta-drivers), als ze dat ooit doen. Als je pech hebt gaan ze geen nieuwe drivers uitbrengen voor legacy producten en zal je om Windows 7 met een Pinnacle product te gebruiken een nieuw moeten kopen. Of gewoon niet upgraden naar Windows 7.

Maar aangezien bovenstaande allemaal al in de sticky topic in kwestie staat gaat het hier dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.