welke mediaplayer speelt Blu-ray iso's af?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310697

Topicstarter
Ik ben al een tijdje allerlei forums aan het doorspitten om er achter te komen welke Mediaplayers er Blu-ray iso bestanden direct afspelen zonder dat je deze hoeft uit te pakken / mounten enz..

Ik kwam een paar berichten tegen waaruit bleek dat de Tvix M-6500A de Bluray-iso's kan lezen.
echter, deze berichten dateren van eind April.

heeft deze speler evt nadelen? maw, heeft deze speler beperkingen tov andere 'nieuwere' mediaplayers?

zijn er inmiddels al nieuwere modellen op de markt die wellicht een betere chip hebben en uiteraard ook Bluray ISO´s kunnen afspelen?

Ik baal er namelijk van wanneer ik een film heb gedownload dit een Bluray Iso blijkt te zijn en deze dan niet direct kan afspelen met bijvoorbeeld de ac Ryan Playon welke ik enkele dagen heb gehad maar inmiddels weer heb terug gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05 08:35
[Mediaplayer] Popcornhour C-200 zou je eens kunnen doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
bedoel je nu mkv's of echt iso's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik bedoel iso's. De Playon speelde mkv bestanden netjes af maar zodra ik iso's van Blurays (8GB+) probeerde af te spelen kreeg ik de melding 'not valid'.

Ik had ergens gelezen dat de Iso's zijn uit te pakken maa ik zoek juist een speler die deze direct kan afspelen. Ik begreep dat dat met licenties te maken heeft.

na wat speurwerk kwam ik de Hdi base/prime 3.0 tegen. Die zou Bluray Iso's direct af spelen. Enige nadeel is dat deze apparaten stevig geprijsd zijn.

wellicht zijn er inmiddels al andere players op de markt zijn die 8GB+ bestanden kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322146

Bekijk de Dune prime 3.0 (of de base uitvoering) van HDI eens. Deze kost wel wat, maar kan ook heel veel. Ook BDISO.

Kijk eens op: http://www.hardware.info/...ert_Dune_30_mediaspelers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Laatst online: 21:39
De Tvix HD M-6500A kan het ook met de beta firmware !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazel85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Zo te lezen zijn er nog weinig mediaplayers die dit ondersteunen.
De popcournhour is relatief duur vind ik.
Is ondersteuning voor BD-ISO's iets hardwarematigs of kan dit doormiddel van firmware ondersteunt gaan worden bij andere mediaplayers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 18:28
Bazel85 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:00:
Is ondersteuning voor BD-ISO's iets hardwarematigs of kan dit doormiddel van firmware ondersteunt gaan worden bij andere mediaplayers?
De popcorn relatief duur? Juist niet, sowieso een van de meest betaalbare mediaspeler met dergelijke mogelijkheden. Gekeken naar formaat ondersteuning, updates en community misschien wel de beste keuze voor een NMT... ik denk zelfs de mediaspeler waar jij naar op zoek bent ;) Mijn HDX gaat iig binnenkort de deur uit en daar komt deze Popcorn voor in de plaats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazel85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik denk ook wel dat deze er gaat komen, veel andere keuzes zijn er niet met Blu-ray onderteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Laatst online: 21:39
Bazel85 schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 15:00:
Zoals ik eerder schreef werdt de mogelijkheid om blu-ray ISO's af te spelen geactiveerd door een firmware, in dit geval bij de TViX 6500A :*)
Deze heb ik net aangeschaft en ik ben nog *niets* tegengekomen wat het apparaat niet afspeelt.

Het kan zijn dat het bij andere spelers niet gaat lukken omdat het wellicht meer rekenkracht kost ? Geen idee eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLogipech
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-02-2024
.....ben ook op zoek naar BD-ISO support....

Ik heb deze gevonden:

http://www.egreatworld.com/en/ProductShow.asp?ID=173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik heb geen idee of powerDVD BD-iso's kan afspelen in een windows omgeving?
anders zou je eens kunnen kijken naar een doosje gebaseerd op het ION platform zoals bijv een asrock nettop 330.

powerdvd maakt gebruik van de GPU om BD's af te spelen, iets wat wel een vereiste is bij zo'n nettop pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Deze lijkt inderdaad BR-Iso af te spelen.. spec zijn veelbelovend.
Maar er is naast de website van E-great niet veel over te vinden qua reviews etc..
Pagina: 1