De fan van mijn Vaio RZ504 desktop computer (de losse ventilator die bij de achterkant van de kast bij die ventilatiegaatjes zit zeg maar) die hapert sinds een paar dagen enorm en stopt er af en toe gewoon mee. Ik heb de kast inmiddels openstaan dus als de fan ermee stopt kan ik 'm wel weer aanzwengelen, maar dat zijn natuurlijk geen ideale werkomstandigheden lol. Ik heb de fan er ook al uitgehaald en schoongemaakt maar ook dat mocht niet baten..
Ik denk dat ik morgen even moet gaan shoppen voor een nieuwe fan (bij My Com in Den Haag misschien). Ik ben niet zo van de hardware dus ik heb geen idee wat ik moet kopen. Ik wil er eentje van goede kwaliteit en die zo geruisloos mogelijk is. Degene die ik nu heb klinkt in het gunstigste geval als een vliegtuig en in het minst gunstige geval als een neerstortend vliegtuig..
Op de fan die ik nu heb staat: model 31110GL-B4W-B49 Minetea 12V = DC 0.26A. De maat is ongeveer 78x78mm en er zit een bruinachtig snoertje/plugje aan met 3 gaatjes erin (geen idee of dat standaard is...)
Kan iemand mij een goede fan aanbevelen? Het liefst met url als dat kan/mag.
Dank dank dank..
Ik vlieg nog even verder
Ik denk dat ik morgen even moet gaan shoppen voor een nieuwe fan (bij My Com in Den Haag misschien). Ik ben niet zo van de hardware dus ik heb geen idee wat ik moet kopen. Ik wil er eentje van goede kwaliteit en die zo geruisloos mogelijk is. Degene die ik nu heb klinkt in het gunstigste geval als een vliegtuig en in het minst gunstige geval als een neerstortend vliegtuig..
Op de fan die ik nu heb staat: model 31110GL-B4W-B49 Minetea 12V = DC 0.26A. De maat is ongeveer 78x78mm en er zit een bruinachtig snoertje/plugje aan met 3 gaatjes erin (geen idee of dat standaard is...)
Kan iemand mij een goede fan aanbevelen? Het liefst met url als dat kan/mag.
Dank dank dank..
Ik vlieg nog even verder