Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Hrm.. 2 keer 3Com (ik ruik al problemen
)
Moet je ff in DHO&CM kijken... daar lopen een paar draadjes over stoere case's
Moet je ff in DHO&CM kijken... daar lopen een paar draadjes over stoere case's
By each crime and every kindness, we birth our future
Als het gaat om 'load' per nic, 1 nic is ZEER waarschijnlijk voldoende. Als je praat over betrouwbaarheid voer dan eerst je voeding dubbel uit en ga dan evt. denken over 2 nics. [end advice]
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Jongens, het is een server hè! Ik denk dat die 2 nics erinzitten, eentje voor bv. adsl of kabel, en de ander naar buiten toe voor het netwerkje, zou het niet
Verwijderd
/me denkt dat Adonias gelijk heeftOp zondag 04 maart 2001 00:58 schreef Adonias het volgende:
Jongens, het is een server hè! Ik denk dat die 2 nics erinzitten, eentje voor bv. adsl of kabel, en de ander naar buiten toe voor het netwerkje, zou het niet
Of het moet zijn voor beschikbaarheid. 1 NIC gaat dood andere neemt het over. Moet je alleen wel ff speciaal tooltje voor installeren.
Inderdaad een voor kabel en een voor het netwerkOp zondag 04 maart 2001 00:58 schreef Adonias het volgende:
Maar dat is het onderwerp, niet ik zoek een kast.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Pagina: 1