Als ik een tweede beeldscherm op mijn zwarte macbook aansluit, krijg ik blauwe flikkeringen (hij wil het beeldscherm niet detecteren). Steek ik er een 10m vga kabel tussen, krijg ik wel beeld op mijn beamer. hij kan het dus toch detecteren maar dan enkel met die 10m kabel ertussen.
De opstelling zit dus zo:
Macbook ==> miniDVI to VGA adaptor ==> beamer: Geen beeld (kan beamer niet detecteren)
Macbook ==> miniDVI to VGA adaptor ==> 10m vga verlengkabel ==> beamer : wel beeld (dan lukt het wel)
Met een ander beeldscherm ipv een beamer ==> zelfde resultaat (geen beeld)
als ik werk met de 10m vga kabel, werkt het wel maar kan ik wel niet de juiste resolutie krijgen die ik wil.
Ik ben al de Apple store binnengewandeld en het was een onbekend probleem voor hun, post het eens op een forum zeiden ze...
Mvg, Louis
De opstelling zit dus zo:
Macbook ==> miniDVI to VGA adaptor ==> beamer: Geen beeld (kan beamer niet detecteren)
Macbook ==> miniDVI to VGA adaptor ==> 10m vga verlengkabel ==> beamer : wel beeld (dan lukt het wel)
Met een ander beeldscherm ipv een beamer ==> zelfde resultaat (geen beeld)
als ik werk met de 10m vga kabel, werkt het wel maar kan ik wel niet de juiste resolutie krijgen die ik wil.
Ik ben al de Apple store binnengewandeld en het was een onbekend probleem voor hun, post het eens op een forum zeiden ze...
Mvg, Louis