Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

windows 7 reseved hardware memory

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 11:55
hey mede tweakers

zoals mijn topic naam al zegt mijn windows 7 houd 1 gb memory vast nu was mijn vraag is dit een bekend probleem of is dat iets nieuws ook voor julie hoop dat julie me kunnen helpen hier een screen shot met wat ik bedoel Afbeeldingslocatie: http://img397.imageshack.us/i/wtfft.png

hoop dat iemand me kan helpen dat probleem op te lossen

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25
Je plaatje doet het niet en verder staat er nauwelijks info in je post. Geef dus even de precieze specs van je systeem en welke Windows versie (32/64bit) het betreft. Ik vermoed dat je tegen het 32bit probleem aanloopt, zie eventueel ook deze info: Abbadon in "RAM FAQ"

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

Tja, wat hoofdletters, comma's en interpunctie maakt de tekst ook wat leesbaardaar.
Post eens wat specs, Mobo, etc, maar ook OS 32bit/64 bit..

We have just one world, but we live in different ones...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zoals hierboven al duidelijk wordt, je startpost laat wat aan duidelijkheid te wensen over ;)

Probeer het dus even opnieuw en maak er een nette startpost van? En laat ook even weten wat je zelf vermoed wat een oorzaak kan zijn (waar je zelf al naar gezocht hebt bijvoorbeeld).
Dat is ook wat er in Het algemeen beleid genoemd wordt tenslotte :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.