Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug?] Kan bericht niet verder typen (Facebook & Tweakers)

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het een bug is op Tweakers, dan wel op Facebook of een serieus probleem in Firefox ...

Probleem: Je wil een reactie geven of bericht posten hier op het forum van Tweakers (zowel in de Quickreply als gewoon) met Firefox (3.5.3). Je hebt meerdere tabbladen openstaan waaronder Facebook. Op het moment dat iemand je aanspreekt via de chat-functionaliteit op Facebook kan ik dus mijn bericht niet verder typen op GoT. Ik moet dus eerst het andere tabblad openen met Facebook, daar het chatbericht aanklikken, vervolgens terug gaan naar Tweakers en dan kan ik hier mijn bericht verder typen :P

Waarschijnlijk zal het te maken hebben met iets in JS met een identieke variable maar ik ga het toch even hier melden. Ik heb het zelf getest op 2 cliënts (XP Pro SP3 - Firefox 3.5.2) met verschillende Facebook accounts.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Ik heb het hier ook getest, maar ik kan het niet reproduceren. Verschillende tabs zou niet uit maken, die worden behandeld als aparte browsers. Parameters met dezelfde naam kunnen dit dus niet veroorzaken. Zou wel raar zijn als dat zo was: dan zouden alle tabs elkaar Google Analytics meetscript aanroepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er een filmpje van gemaakt; http://www.hoaxer.be/dump/bug.m4v

Vanaf ik dus in het tabblad van Facebook de melding krijg 'Nieuw bericht van ...' kan ik hier op Tweakers niet meer typen in het reageer veld, tenzij ik even naar het tabblad van Facebook ga en daar het chatvenster sluit.

edit; net even getest vanaf op een kale Firefox zonder add-ons, zelfde probleem

edit2; in IE8 & Chrome werkt alles zoals het moet, vreemd vreemd ...

edit3; het is dus geen probleem op Tweakers, het is een probleem in Firefox. Ook op mijn eigen website kan ik niet verder typen in een <textarea> wanneer ik een nieuw bericht krijg op Facebook in een andere tab 8)7

Sorry voor jullie lastig te vallen :X

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2009 17:40 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

Sorry voor jullie lastig te vallen :X
Geeft niet hoor :*

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.