Toon posts:

Kabel creative surround set

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mijn 5.1 set (Creative Inspire T7900) weer aangesloten maar nu mis ik 1 kabel die loopt van een speaker naar de sub.

Het gaat om de volgende kabel.

Afbeeldingslocatie: http://realitynet.pl/articles/Creative_v1/pro_gamer_500_38.jpg

Ik ben langs 2 pc winkels geweest, die konden mij niet verder helpen. Het advies wat ik kreeg kijk op de site. Maar daar kan ik dus niks vinden.

Vervolgens naar een muziek/geluids winkel geweest en die konden mij ook niet verder helpen.

Iemand enig idee waar ik zon kabel kan vinden? Zelf zon kabel maken/solderen is geen optie.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 15:29
Zie er verdacht veel uit als een tulpstekker. Heb je die al eens geprobeerd?

Afbeeldingslocatie: http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/6035.jpg

Hier kun je het uiteinde er af knippen en strippen en heb je de kabels die in je subwoofer moeten.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-02 09:28
waarom zou een kabel zelf maken geen optie zijn? het is namelijk niets meer dan een tulpstekker (dus een plus en een min), met aan de andere kant 2 gestripte uiteinden....

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Zie er verdacht veel uit als een tulpstekker. Heb je die al eens geprobeerd?

http://www.yagoda.nl/yagoda-advertenties/images/6035.jpg

Hier kun je het uiteinde er af knippen en strippen en heb je de kabels die in je subwoofer moeten.
Alleen zit er aan de tulpstekker van de TS een dikaderige kabel en zijn de tulpkabeltjes die je overal kan kopen dunaderige signaalkabels. Ik zou daar geen speaker mee aan gaan sturen. Ik zou als ik de TS was een losse tulpstekker kopen en daar zelf een speakerkabeltje aan vastsolderen/klemmen.

[ Voor 30% gewijzigd door KneppaH op 13-10-2009 15:55 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2

Verwijderd

Topicstarter
KneppaH schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:54:
[...]

Alleen zit er aan de tulpstekker van de TS een dikaderige kabel en zijn de tulpkabeltjes die je overal kan kopen dunaderige signaalkabels. Ik zou daar geen speaker mee aan gaan sturen. Ik zou als ik de TS was een losse tulpstekker kopen en daar zelf een speakerkabeltje aan vastsolderen/klemmen.
Wat is dan het verschil tussen dun- en dikaderig? Want de dikte van de kabels op beide foto's lijkt mij geen verschil tussen te zitten? Maar daar zal het verschil wel niet inzitten
.

• robin84
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:07
Verwijderd schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:15:
[...]

Wat is dan het verschil tussen dun- en dikaderig? Want de dikte van de kabels op beide foto's lijkt mij geen verschil tussen te zitten? Maar daar zal het verschil wel niet inzitten
.
Beetje kort door de bocht, hoe dunner de kabel hoe warmer de draad kan worden en er dus kortsluiting kan ontstaan. Vergelijk ze eventjes met de kabeltjes die je al hebt zou ik zeggen.
Pagina: 1