[feat] V&A beschikbaar maken voor "vaste" gebruikers

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Van tijd tot tijd komen we hier meldingen tegen van tweakers die zijn opgelicht door "mede-tweakers" via V&A. Voorbeeld: Opgelicht via Vraag & Aanbod. Misschien is het een idee om V&A, net als bv SG, pas beschikbaar te maken na een x aantal posts.

Dat voorkomt dat mensen zich registreren alleen om advertenties te make, zoals bvb GewoonWatSpulle.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan kan dat ook net zo goed voor de registratie gelden... 3 dagen na reggen pas mogen posten, zodat men prima de tijd heeft om de policies te lezen.

Ik vind het wel goed om mensen wat beter te beschermen, maar als men niet eens kijkt wat voor feedback er is, dan is dat natuurlijk eigen schuld.

Iets met eigen initiatief wat sowieso al op T.net geldt.

Opzich kan ik het idee wel begrijpen, maar tot waar trek je de grens...

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

crisp

Devver

Pixelated

Dit is meer een discussie dan dat er wat te devven valt, dus past beter in Pricewatch imo

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al met enige regelmaat discussie geweest, ook vrij recent nog. Met de search kan je aardig wat informatie vinden. Samengevat betekent een drempel dat er minder aanbod is, en lijkt de hoeveelheid misbruik niet dusdanig om de nadelen van een drempel te rechtvaardigen. Overigens kan je altijd het meldpunt gebruiken als je een advertentie ziet die niet aan de voorwaarden voldoet of niet vertrouwt (met argumenten en bewijzen waarom liefst).

Deze doe ik in ieder geval op slot, zodat we in een kort tijdsbestek niet legio topics krijgen over hetzelfde, met dezelfde discussie :)

Dit topic is gesloten.