Onlangs heb ik een opel astra h uit 2005 gekocht, opzich een goede auto maar de voorruit zit vol met hele fijne krasjes. Normaal heb je er niet zo'n last van maar nu met het donkere natte weer 's ochtends wel, de koplampen van andere auto's weerkaatsen er namelijk behoorlijk op. Nu ben ik bij carglass geweest en autotaalglas en ze zeggen dat ze die krassen niet kunnen weghalen. Ze zeggen overigens wel dat sommige bedrijven dit kunnen polijsten maar raden het sterk af omdat je een vertekend beeld krijgt op de ruit (ongelijk polijsten aangezien het handwerk is.
Nu is het zo dat ik bij centraalbeheer verzekerd ben waardoor een ruitschade niet echt te verhalen is, je blijft namelijk een jaar hangen in de bonus/males schaal waardoor je dus de rest van de looptijd een jaar achterloopt in de kortingsschalen (ik zit pas op mijn 2 schadevrije jaar waardoor dit erg ongunstig uitpakt). Heeft iemand wat tips om de krassen eruit te halen?
Nu is het zo dat ik bij centraalbeheer verzekerd ben waardoor een ruitschade niet echt te verhalen is, je blijft namelijk een jaar hangen in de bonus/males schaal waardoor je dus de rest van de looptijd een jaar achterloopt in de kortingsschalen (ik zit pas op mijn 2 schadevrije jaar waardoor dit erg ongunstig uitpakt). Heeft iemand wat tips om de krassen eruit te halen?