Na al een paar dagen te hebben gewacht op antwoord van elgato, doe ik hier een beroep.
EyeTV start met een blauw scherm, stekker eruit en erin geeft tv weer.
Of als ik eyetv start met de Camkaart verwijderd dan start deze ook normaal, daarna kaart invoegen en tv kijken maar.
Aangezien elgato niets van zich laat horen heb ik besloten zelf wat te gaan expirimenteren, uiteindelijk 1 wellicht werkende oplossing gevonden in de zin van applescript met daarin de commando's Unload ktex load ktex, maar ik vind deze een beetje omslachtig, omdat vanwege de hardwareid deze niet op meerdere machines is toe te passen, en met een appleupgrade de ktex wellicht weer gewijzijgd word.
Heeft iemand hier een idee ?
zou dus zoiets moeten worden
unload ktex...........
tell application "EyeTV"
launch
delay 20
enter full screen
end tell
load ktex......
EyeTV start met een blauw scherm, stekker eruit en erin geeft tv weer.
Of als ik eyetv start met de Camkaart verwijderd dan start deze ook normaal, daarna kaart invoegen en tv kijken maar.
Aangezien elgato niets van zich laat horen heb ik besloten zelf wat te gaan expirimenteren, uiteindelijk 1 wellicht werkende oplossing gevonden in de zin van applescript met daarin de commando's Unload ktex load ktex, maar ik vind deze een beetje omslachtig, omdat vanwege de hardwareid deze niet op meerdere machines is toe te passen, en met een appleupgrade de ktex wellicht weer gewijzijgd word.
Heeft iemand hier een idee ?
zou dus zoiets moeten worden
unload ktex...........
tell application "EyeTV"
launch
delay 20
enter full screen
end tell
load ktex......