Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-07 07:46
Sinds kort heb ik een nieuwe ipod nano g5. Nou gebruikte ik al een tijdje itunes en ben ik er nooit heel erg ontevreden over geweest maar de laatste tijd doet het echt heel erg raar.

Ik merk steeds dat muziek op een half nummer ineens geskipt wordt en itunes verder gaat met het volgende nummer. En het grootste probleem is dat dit dus ook op mijn ipod gebeurt. Ik heb al van alles geprobeert. Mijn ipod al een aantal keer gersteld met Itunes. En vandaag zelfs andere windows (7) op mijn computer gezet. En nog steeds is het niet opgelost. Ik kan ook niemand anders met hetzelfde probleem vinden.

Ik gebruik windows x64 en heb op vista ook al de 32bit versie van Itunes geprobeert maar niets lijkt te helpen.

Ik hoop dat een van die slimme mensen mij hier kan helpen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

thijsbloks schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 12:25:
Sinds kort heb ik een nieuwe ipod nano g5. Nou gebruikte ik al een tijdje itunes en ben ik er nooit heel erg ontevreden over geweest maar de laatste tijd doet het echt heel erg raar.

Ik merk steeds dat muziek op een half nummer ineens geskipt wordt en itunes verder gaat met het volgende nummer. En het grootste probleem is dat dit dus ook op mijn ipod gebeurt. Ik heb al van alles geprobeert. Mijn ipod al een aantal keer gersteld met Itunes. En vandaag zelfs andere windows (7) op mijn computer gezet. En nog steeds is het niet opgelost. Ik kan ook niemand anders met hetzelfde probleem vinden.

Ik gebruik windows x64 en heb op vista ook al de 32bit versie van Itunes geprobeert maar niets lijkt te helpen.

Ik hoop dat een van die slimme mensen mij hier kan helpen.

:(
De keren dat ik dit soort gedrag heb gezien ging het om problemen met hetzij de HDD of het RAM - met als resultaat een versnippering van de bestanden over de schijf. Heb je schijfcontrole al eens je HDD laten controleren?

Edit: het moge duidelijk zijn dat je in dat geval wel meer brokken hebt dan je muziekcollectie... dus ben zuinig op je back-ups.

[ Voor 5% gewijzigd door Zpottr op 13-10-2009 21:00 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tieske1988
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-07 07:46
ik heb vanmorgen de harde schijf waar die data op staat helemaal gecontroleerd en laten repareren. het duurde best lang. ik gebruik deze harde schijf voor allerlei data dus er gaat vaak van alles op en af. Maar ik ben nu even muziek aan het luistereren en nog heb ik last van deze overslagen. maar misschien is het wel opgelost als ik ook mijn c schijf heb gecontroleerd. even proberen.

Maar mocht er iets met deze computer gebeuren dan is dat nog niet zo'n ramp. ik heb mijn school spullen op mijn laptop.

ik moet wel zeggen dat ik er stukken minder last van heb. Bedankt iig :)

[ Voor 6% gewijzigd door tieske1988 op 14-10-2009 11:45 ]