Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

lijst populaire productreviews genereren

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:38

elmoxx

xx xx xx

Topicstarter
Hoi, ik weet niet zeker of het een bug/feature of opzet is, vandaar deze TS.

Sinds de nieuwe lay-out voor pricewatch en productreviews mis ik de mogelijkheid om een lijst van alle populaire productreviews te krijgen. vanaf deze plek als beginpunt lukt het wel om een lijst te krijgen van alle nieuwe reviews. (rechts klikken op de grote letters: Nieuwste productreviews, dan krijg je dit)

Een dergelijke lijst zou ik ook graag zien voor de meest populaire reviews. (het andere dikgedrukte woord op de pagina die ik als beginpunt noem)

Ik kan me voorstellen dat dit met opzet niet gemaakt is, waar hou je immers op met een ranglijst maken qua populariteit?

Ik ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Festina lente

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik kan me voorstellen dat dit met opzet niet gemaakt is, waar hou je immers op met een ranglijst maken qua populariteit?
Dit zou je dan kunnen doen op basis van meeste views of meeste stemmen, daar wordt die lijst volgens mij nu ook op gebaseerd (waarbij er vast nog wel een tijdslimiet aan vast zit).

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Uberhaupt vind ik de term populaire productreviews een beetje dubieus. Zijn dat reviews die populair zijn (en dus veel bekeken)? Mij lijkt het leuker om reviews te zien van populaire producten. Zo heb je hier een lijst van populaire producten. Dan daarvan de reviews in een rijtje plaatsen.

Of betekent "populair" misschien "hoog beoordeeld" of zoiets (dus dat de review meerdere gele sterren heeft gekregen)? Dan heet zo'n review niet populair, maar eerder "goed", of zie ik dat verkeerd?

• elmoxx

elmoxx

xx xx xx

Topicstarter
@ Terw + mithras, Ik begrijp zo snel dat het inderdaad mogelijk is om een lijst te genereren, de naam ervan maakt mij niet zo veel uit eigenlijk.

De oude lijst was voor mij in ieder geval een lijst waar ik zeer regelmatig even naar keek. Andere productreviews bekeek ik alleen als ik bewust naar iets op zoek was.

Festina lente

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
elmoxx schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:26:
Sinds de nieuwe lay-out voor pricewatch en productreviews mis ik de mogelijkheid om een lijst van alle populaire productreviews te krijgen. vanaf deze plek als beginpunt lukt het wel om een lijst te krijgen van alle nieuwe reviews. (rechts klikken op de grote letters: Nieuwste productreviews, dan krijg je dit)

Een dergelijke lijst zou ik ook graag zien voor de meest populaire reviews. (het andere dikgedrukte woord op de pagina die ik als beginpunt noem)

Het lijstje onder die "populaire reviews" is toch hetgeen wat je bedoeld of niet? Dat geeft de "populaire" reviews weer aan de hand van de combinatie van gegeven waardering aan de review (gele sterren) + het aantal views (van de afgelopen x periode). Of bedoel je echt een langere lijst?

mithras schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:40:
Uberhaupt vind ik de term populaire productreviews een beetje dubieus. Zijn dat reviews die populair zijn (en dus veel bekeken)? Mij lijkt het leuker om reviews te zien van populaire producten. Zo heb je hier een lijst van populaire producten. Dan daarvan de reviews in een rijtje plaatsen.

Of betekent "populair" misschien "hoog beoordeeld" of zoiets (dus dat de review meerdere gele sterren heeft gekregen)? Dan heet zo'n review niet populair, maar eerder "goed", of zie ik dat verkeerd?
Dat lijstje wordt gegenereerd aan de hand van de waardering aan de review (gele sterren) én het aantal views (van de afgelopen x periode).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Dat zou dan deze geweest zijn gok ik: http://tweakers.net/productreview/meestactief

En zoals je ziet is die bewust komen te vervallen, maar met welke reden weet ik eerlijk gezegd niet precies.

Intentionally left blank

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:06:
Dat zou dan deze geweest zijn gok ik: http://tweakers.net/productreview/meestactief

En zoals je ziet is die bewust komen te vervallen, maar met welke reden weet ik eerlijk gezegd niet precies.
Volgens mij was er voorheen ook geen dergelijke lange lijst (maar ik kan het mis hebben), maar in ieder geval wel een kort lijstje zoals op pricewatch startpagina voorheen ook stond en nu ook staat.

• elmoxx

elmoxx

xx xx xx

Topicstarter
Regeneration schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 14:58:
[...]

Of bedoel je echt een langere lijst?
Ik zou inderdaad graag een langere lijst zien dan alleen die eerste 10 die inderdaad op de site staan. Ik begin echter wel te twijfelen of dat in het verleden wel was. 8)7

Festina lente

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Is iig bewust komen te vervallen en komt dus ook niet meer terug.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.