Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey.. ik heb een kleine anderhalve maand het nieuwe toestel van Samsung, de Jet.. Nu heb ik zojuist gezien dat indien ik de Jet onder een bepaalde hoek draai, ik een soort olieachtige vlek in het midden van het beeldscherm zie. Heeft iemand enig idee wat dit is?

Ik ben er altijd voorzichtig mee omgegaan, en heb de telefoon altijd in het (bijgeleverde) hoesje bewaard als hij niet gebruikt werd.

Sorry, maar dit is alle informatie die ik heb, als iemand iets anders wil weten hoor ik het graag. Een foto zal momenteel niet lukken (en ik weet niet of dit een mogelijkheid is ivm de complexe hoek en of de vlek dan ook inderdaad te zien is)

Alvast bedankt, mvgr,

Len

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ook al weet iemand wat het is, zou je er niet gewoon even mee terug naar de winkel gaan? Lijkt me dat dit niet hoort, en dat dit gewoon onder de garantie valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 11:30:
Ook al weet iemand wat het is, zou je er niet gewoon even mee terug naar de winkel gaan? Lijkt me dat dit niet hoort, en dat dit gewoon onder de garantie valt.
Klopt wel.. ik heb even een e-mail de deur uitgedaan naar Hi! wat volgens hun de beste manier was om dit te regelen, ik ben benieuwd.. Maarja je weet niet he, ik heb er totaal geen last van, maar ik ben wel bang dat het later misschien een probleem word (zal je zien; een week nadat de garantie eraf is ofzo :) )

Bedankt voor de tip in ieder geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb het ook, lees er meer over. Ik heb nu de Samsung als een jet opgestuurd. Ze repareren het maar. Hopelijk is het een fabrieksfout en komt het 1 malig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al die olie vlek niks mee gedaan alleen muziek op gezet en 4x maar gebeld heb m net 4 dagen :s wat een **^**&(&*^&^&*%^^3452345w34 telefoon kan beter me oude sony ericson k810i weer nemen is 2 jaar oud nog nooit 1 probleem

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 07:25

JT

VETAK y0

Samsung Jét (S8000)

Hier wordt dat probleem 10000x genoemd. Beter even zoeken en lezen dus alvorens te posten.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerplay
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09 16:03
Ik heb hetzelfde probleem, en wil nu ook contact opnemen met Hi.
Naar welk e-mailadres van Hi heb je een e-mail gestuurd?

Mvg PowerPlay

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 09:56
Je kan ze ook gewoon via de site bereiken, en er is een reparatie formulier etc.
https://www.hi.nl/web/show/id=282874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Dit is een bekend probleem en valt gewoon onder garantie, bel anders even je leverancier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt inderdaad gewoon onder garantie van samsung. Je kan je toestel aanmelden op www.gsmrepareren.nl
Pagina: 1