Project IGI.... ARGHHH :)

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
OK, ik zit nu dus in level 7 en mag 'ontsnappen'... Alleen dat lukt me dus voor geen meter...
Wat ik doe.. ik loop naar links, en blijf daar aan de kant van de weg lopen..

En dan opeens wordt ik neergeknald door een tank (nou ja.. de explosie dan ;)) vanuit een onmogelijke hoek en mag ik weer opnieuw beginnen... ARGH..

Iemand een goede tactiek?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Run Forest... Run...

oftewel... RUN LIKE HELL.... blijf de weg volgen.... alsmaar rennen... huis in... paar gasten afmaken en wachten tot de heli weg is...

owja... als je naar dat huis rent... onderweg tijdens het rennen ff flink wat gasten uit'sniperen'

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Hahaha, ik zit net met hetzelfde probleem te klooien :) in dat level!

Dus ik moet gewoon als een speer langs alles en iedereen rennen? Ook langs die tank in 't midden?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

je bedoelt toch die level dat je gecrashed bent met een heli???

Eerst die eerste tank voorbij laten rijden...
Dan in de woningen in het dorp een paar gasten uitsniperen... verder wat wapens ophalen in de gebouwen..

Daarna dus rennen als een idioot.. over de weg, bocht naar links, dan het eerste huis in.... en dus onderweg zoveel mogelijk doodmaken terwijl je gewoon rechtuit blijft rennen en absoluut NIET stilstaat....

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok, gaat nu al iets beter.. ik kom het eerste dorp gewoon voorbij.. Dan loop ik verder, schiet 3 mannetjes ofzo bij een jeep neer.. dan komt die heli.. dan loop ik terug richting 'dorp', ga het eerste huis links in (sniper daar was al dood... heel gek >:)). Wacht tot de heli voorbij is..

En dan rijdt er een tank, die gaat midden op de weg staan en schiet me overhoop als ik een poging doe verder te lopen :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Je begint.

Verstop je en laat tank passeren.

Ga rustig staan en snipe wat gasten neer.

Infiltreer dorpje, pak wat AK47's.

Snipe de gasten bij de jeep neer, en ren dan rechtdoor en verrstop je achter de berg tot de heli weg is. Dan komt uit het dorpje een tank jouw kant op, maar als je een beetje bukkend loopt over de berg ziet hij je niet.

Het moeilijkste (wat heet :7, dit level is nog peanuts) komt namelijk nog, de laatste grenspost.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:09

GeeBee

Oddball

Wacht maar tot "Resupply", die is pas irritant.
Ga nu verder met de volgende. Ben benieuwd hoe lang die duurt/hoe vaak ik die moet herstarten...

* GeeBee zit met smart op de mid-level save patch te wachten :)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

• boekenbon
Ben ontsnapt en zit nu in de vrachtwagen op weg naar het volgende level :) :)!!

De truc van Captain Pervert werkte. Over de bergen heen zodat die tank je niet ziet. Die helicopter schiet maar vliegt snel over. Vervolgens snipe je beide bases kaal, vernietig je alle camera's en klim je in de truck.

Vond het een mooi level *D!

• RvV
  • Laatst online: 16:31

RvV

Best wel vage level ja. Ik kon hem alleen maar halen als ik al rennend snipte.

Y'24

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok, ik kom nu iig een heel eind ;).. Ben bij de laatste grenspost net geweest maar daar ging het alarm af (goh echt ? ;)).. En ik had mijn bazooka op het hek afgeschoten ipv de helikopte dus ja.. die schoot me neer ;)

Maar ik ga het zo nog een keer proberen.. en dan lukt het wel :P

• boekenbon
Op zondag 04 maart 2001 14:10 schreef IceStorm het volgende:
Ok, ik kom nu iig een heel eind ;).. Ben bij de laatste grenspost net geweest maar daar ging het alarm af (goh echt ? ;)).. En ik had mijn bazooka op het hek afgeschoten ipv de helikopte dus ja.. die schoot me neer ;)
Raar dat het alarm dan afgaat :)?

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 15:06 schreef boekenbon het volgende:

[..]

Raar dat het alarm dan afgaat :)?
Hehe.. nou ja.. het is soms toch wel een vaag spel..
Staan er 2 mannetjes naast elkaar.. Knal je er 1 neer.. kijkt die andere echt zovan "Ach ja.. boeiend" :) (om vervolgens zelf neergeknald te worden >:))

Verwijderd

daarom vond ik destijd Blood II zo kut
je snipet iemand neer zonder dat zijn buurman ook maar een tikkie opkijkt
:( maar dat was nog maar blood II
vind ik toch een beetje minpuntje

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Zo... level 8 dan maar ;)

• boekenbon
Wauw, een hoop boze schietende mannetjes in level 8!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op zondag 04 maart 2001 18:46 schreef boekenbon het volgende:
Wauw, een hoop boze schietende mannetjes in level 8!
Hmmm dit is wel een leuk level heb ik de indruk.. Uit de eerste basis ontsnappen is een eitje maar de tweede binnenkomen is lastiger.. Krijg je 2 tanks (!) op je dak ;)..

"Hoi ik ben verdediging.. ik schiet op alles wat beweegt" :)

Verwijderd

Dit level is ZO frustrerend!

/me pakt zijn geweer en knalt de hele pc omver!! >:)

• extreme
  • Laatst online: 31-01-2024
hihi,

ja ik weet het, dat level was echt frustrerend. :) ik ben blij dat ik het gehaald heb. :) ik ben nu al best wel ver. :) ik zit nu in een groot level, beetje ruine achtig. :)

na die vrachtwagenlevel moet je nog iets straks doen, krijg je te maken met de NS :) nederlandse spoorwegen. hehe! dan moet je de trein kapen en priboi kidnappen. [voor de 2e keer :)] en de level daarna doet priboi mee. :) die helpt je dan. :) en hijs geen watje! hij gebruikt dan een jackhammer die nooit opgaat. >:)

en twee levels daarna zit ik nu. :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Resupply is een ramp... Duurde dagen bij mij

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Op maandag 05 maart 2001 02:20 schreef Captain Pervert het volgende:
Resupply is een ramp... Duurde dagen bij mij
Yippie.. net de opmerking die ik nodig had ;).. Nee hij is denk ik wel te doen alleen niet makkelijk ;).. Ik was net vrij ver, sta ik in de ammo supply dinges, wil de deuren open doen "You have to activate the generators to open the doors".. ARGH.. zeg dat dan bitch!!! Dan loop ik daar meteen naar toe ;)... Dus nu moet ik maar weer hopen dat ik die generators vindt :P

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Pfff... Dat was best een leuk level.. :)..

Alleen wel erg frusty af en toe maar ok. NEXT :P

• boekenbon
Hmmm, ik loop nog te kloten in level 8. Vanavond maar wat later naar bed gaan :)....

• boekenbon
Was ff zweten maar heb het gehaald! Hmmm in level 9 zit weer regen, dat vind m'n videokaart niet leuk........

Verwijderd

en het wordt nog veel moeilijker en frustrerender :7

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
he he ik zit in level 13, had hem net bijna gehaalt, 13 is te doen overigens, 12 trouwens ook.

• extreme
  • Laatst online: 31-01-2024
ik ben nu weet ik veel welke level, dat level heet eagle's nest 2

hehe. wel te doen hoor. :) alleen nog niet verder gespeeld. ben druk bezig met leechen. :)

• raptorix
Eagle's nest is cool :)
Tip als je met de lift omhoog bent wees dan niet te zuinig met je sniperrifle, het is een vrij korte map en die gasten op die muur schieten echt snel raak :)

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
ARGH!!!.. Ik zit nu al weer 1,5 dag te kloten in dat level 9 of 10 (Save Priboi)..

Ik heb even geen internet :'( dus ik heb tijd genoeg voor IGI... Maar ik kom er maar niet goed uit..

De eerste basis is niet zo'n probleem maar als ik dat dorp in wandel wordt het lastig... erg lastig ...
Toch maar weer verder proberen maar tips zijn welkom..

* IceStorm vraagt zihc ook af waarom Priboi die Jackhammer heeft :D

• raptorix
HE HE :)
Ok dit is de truc kill alle mannetjes in de eerste compound, priboy staat dan tussen die boxen en zegt tegen je dat je de barakken moet checken, de deur van de eerste barak gaan dan wel open (errug wazig) in deze barak liggen 5 proxy mines, deze plaats je in het dorp waar de soldaten te voorschijn komen, 1 bij het 3e huis en 2 achterin, de rest stop ik meestal waar mannetjes langsrennen, op die manier overleef je de eerste golf, de rest schiet je neer met je m16 vooral de granaten heb je nodig. Bovenin het gebouw waar priboi schuilt liggen 2 laws, 1 daarvan heb je nodig om die tank kapot te schieten, heb je dat gedaan loop dan naar het dak, en voila

• duderuud
  • Nu online

duderuud

Sliden is koel

Ik heb hem gisteren uitgespeeld na weken van bloed, zweet en teanen...

De laatste level is klote als je die automatische wapens aan het plafond moet uitschakelen! Als je niet gauw een terminal vindt, ben je snel dood:)

Motor-Forum.nl

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Ok.. save priboi was bij nader inzien niet zo lastig ;).. Ik had steeds geen idee waar die tank vandaan kwam.

Eagle's nest I is een eitje maar 2 is wel weer iets moeilijker ;)..
Lekker doorbikkelen dan maar ;)
Pagina: 1