Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 19:08
Ik wil mbv excel en een aantal touchscreens een oogstregistratiesysteem opzetten. Het "screen" van de pda is te klein om mee te werken omdat er met latex handschoenen "getouched" moet worden. De knoppen moeten daarom nogal groot worden. Mijn idee is om dan een 12 inch touchscreen te koppelen aan een pda met wifi. Zelf heb ik bijv. de Samsung sgh-i780. De pda maakt op zijn beurt dan verbinding via wifi met de database-server.
Is dit mogelijk en zo ja op welke manier gaat dat het beste werken? ik weet dus niet of dat via bijv. de usb-poort van de pda aangestuurd kan worden.
graag jullie reactie.

[ Voor 6% gewijzigd door Mibasa op 13-10-2009 10:43 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar heb je zelf al op gezocht, en wat heb je gevonden?

• Mibasa
ik heb geinformeerd bij Antratek, zij leveren uitsluitend modules om een touchscreen via een plc te programmeren. Dit wordt voor mij te uitgebreid en kostbaar omdat het om ca. 20 werkplekken gaat.
Verder heb ik gekeken bij Bork.nl en bij analyz-it.be/internet-software-ontwikkeling/touch-screen-toepassingen-software-voor-aanraakschermen.

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 22:54
frankieknip schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 10:42:
Ik wil mbv excel en een aantal touchscreens een oogstregistratiesysteem opzetten. Het "screen" van de pda is te klein om mee te werken omdat er met latex handschoenen "getouched" moet worden. De knoppen moeten daarom nogal groot worden. Mijn idee is om dan een 12 inch touchscreen te koppelen aan een pda met wifi. Zelf heb ik bijv. de Samsung sgh-i780. De pda maakt op zijn beurt dan verbinding via wifi met de database-server.
Is dit mogelijk en zo ja op welke manier gaat dat het beste werken? ik weet dus niet of dat via bijv. de usb-poort van de pda aangestuurd kan worden.
graag jullie reactie.
Dat zou wel gaaf zijn, als je dat voor elkaar krijgt!

Dan zou je bijvoorbeeld een leuke simpele auto-pc kunnen maken? Toch, of denk ik nu te makkelijk...

• Mibasa
inmiddels ook de mini of micro pc gevonden. ik ben er echter nog niet achter of die er ook zijn met een volwaardig touchscreen ipv een beperkt aantal knoppen