Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn ouders moeten een nieuwe huistelefoon hebben.
Op zich niet zo moeilijk. Maar het is voor hen nogal handig om net zoals bij een gsm gebruik te kunnen maken van snelkeuze. Dus dat je op de 2 drukt en dat ik dan gebeld wordt.

Heb al wat rondgevraagd en gekeken maar op vergelijkingssites kom ik daar niet zo snel uit.
Eisen:
- Telefoonboek (50+ namen)
- Makkelijk bedienbaar (Siemens vind ik dan wel goed)
- Handsfree functie
- Snelkeuze (minimaal 4)
- 2 handsets (liefst met 1 gedeeld telefoonboek, kan dat?)

Wensen:
Kleurenscherm

Ik kan niet op al deze eisen sorteren. Maar handsets, telefoonboek en handsfree zijn tegenwoordig wel redelijk standaard volgens mij.
Misschien is die snelkeuze tegenwoordig ook wel standaard maar ik zie dat niet terug op de verpakking en in twee winkels wisten ze het ook niet (was al laat en ze konden niet meer bellen naar leverancier).

Wellicht weet iemand het hier of heeft een telefoon die voldoet aan bovenstaande eisen?

Ik zet dit onder SG omdat ik bij telecom alleen maar GSM's en providers e.d. zie.

Verwijderd

SG --> Telecom

Mss daar ook niet op de juiste plaats. Mogelijk moet vaste telefonie ergens in consumentenelektronica. Maar SG iig niet :)

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Allemaal geen probleem voor de Siemens C470IP/C475IP, telefoonboek is alleen niet gedeeld maar kan wel tussen handsets worden gesynchroniseerd.
Snelkiestoetsen 2-9 (1 is het antwoordapparaat,kun je wijzigen) kun je toewijzen aan nummers in het telefoonboek en je kunt ze gebruiken door de toets lang in te drukken.
Ik denk dat het allemaal vrij standaard is voor soortgelijke typen Siemens

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:14
De Philips ID9 kan het ook en ik dacht de ID555 ook. Kunnen de meeste telefoons dit niet?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Thx. zal genoemde telefoons eens bekijken.
Gisteren nog even bij de MM geweest. Ook daar vertelde ze dat bijna alle thuistelefoons dit in tegenstelling tot GSM's niet hebben.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Zelf heb ik deze thuis:

http://www.bestsellers.eu...ts_id=8080&ref=kieskeurig

Siemans Gigaset C450:

• Handenvrij telefoneren ja
• Telefoonboek tot 100 namen en nummers
• Telefoonboekoverdracht tussen geschikte handsets
• Sneltoetsen: Ja

Prima telefoon, kan er zelfs een koptelefoon opzetten mocht je dat willen ;)

Edit: http://gigaset.com/shc/0,...122378_rArNrNrNrN,00.html
ook fijn, kan je ook VOIP doen. Maar wellicht to advanced voor ouders ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 14-10-2009 11:00 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1