Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers,

Ik ontving een paar dagen geleden een interessante mail m.b.t een nieuw woningbouw project speciaal voor starters. (48% van de hypotheek wordt gedekt door de gemeente) Wellicht ook leuk voor jou om even te lezen.

Hieronder de inleiding van het mailtje.
--------------------------------------------------------

*knip spam*

Tot snel!
Villa Corsini Due

[ Voor 38% gewijzigd door Rukapul op 13-10-2009 16:25 ]

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:48

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat ga ik zeker eens bekijken vanavond.

Er loopt ook een project in Almere Haven. De Tuinderswerf. Dit zijn goedkope apartementen en vier-onder-1-kap "bosvilla´s".

De woningen worden verkocht onder koopgarant. Dat betekent voor dit project gemiddeld zo´n 20% korting op de aanschafprijs.

Kijk op http://www.de-alliantie.nl/smartsite.shtml?id=4306 voor meer info!

Ik heb gisteren bij de makelaar (v/d Linde) wat informatie gehaald, waaronder bouwtekeningen. Het zijn wel kleine woningen... maar voor starters is het toch wel weer een mogelijkheid.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt zeker interessant, zal het eens bekijken.
De mail gaf aan dat er vandaag (13e) een info avond is in Red Delicous (Almere stad) tijdens de info avond worden de plannen etc toegelicht. Wellicht leuk om te gaan kijken.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Dit heeft geen discussiewaarde en is eigenlijk niet meer dan spam. Dit topic gaat daarom dicht.

[ Voor 91% gewijzigd door Rukapul op 13-10-2009 16:27 ]

Dit topic is gesloten.