Speed is nothing without control, but who cares
jaja, er staat een 19" rackmount chassis in de prijslijst, maar is het de deze?
oh ja, en dezelfde bestaat ook in aluminium
aluminium
oh ja, en dezelfde bestaat ook in aluminium
aluminium
ziet er zeer leuk uit en is niet eens zo duur. ($135) maar zal hier in nederland toch wel weer fl.800+ kosten.
hoe duur zou het zijn om ze uit de VS te bestellen ?
hoe duur zou het zijn om ze uit de VS te bestellen ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ha, als je een kast van een kilo of 20 uit de USA wilt laten bezorgen, dan kan je beter voor een andere kiezen. Als de verzendkosten onder de 150,- blijven, mag je al erg blij zijn.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Verwijderd
Leg een miditower op zijn zij.
Haal de bovenkap eraf en schroef twee handvatten op het frontje.
Draai de drives een kwart slag.
Et voila?
Waarom kost een noname miditower dan 100 piek
en een 19" 800 piek?
Haal de bovenkap eraf en schroef twee handvatten op het frontje.
Draai de drives een kwart slag.
Et voila?
Waarom kost een noname miditower dan 100 piek
en een 19" 800 piek?
kijk anders es bij procase.nl die hebben 19" rack mount cases ik ga er daar ook een bestellen dus.
.
Kheb paar weken geleden ook bij procase een rack besteld. Ben er uitermate tevreden over... niet alleen over de kast maar ook over hun service, afhandeling en snelheid van levering. Aanrader dus!!
ik zag geen prijzen bij hun maar zal wel duur zijn. voor mij is het echt max 500,- per kast liefst iets van 350,-
Dman, heb net ff de shipping uitgerekend bij UPS om zo 1 kast te laten afkomen, 190$, DOH 
Dus that's out of the question.
Dus that's out of the question.
Verwijderd
dit is een serverrack... goede voeding en gemaakt voor serverboards.. ik weet niet of een gewoon atx-boardje hier ueberhaupt wel in past...
Verwijderd
Maar waarom noemt zo'n Procase geen prijzen op de site? Dus zijn ze peperduur.
Als je dan deze handel uitgebreid aanprijst is het gewoon spammen.
Als je dan deze handel uitgebreid aanprijst is het gewoon spammen.
de kast hierboven is standaard zonder voeding. gewoon atx moet er wel inpassen. ze hebben een aparte kast voor full size atx plankjes dus dat levert hier misschien een probleem.dit is een serverrack... goede voeding en gemaakt voor serverboards.. ik weet niet of een gewoon atx-boardje hier ueberhaupt wel in past...
ProCase is helemaal niet stront duur. Ze doen alleen B2B. Als je een KvK uittreksel naar ze toefaxed dan kun je een prijslijst krijgen.
En bij procase zijn hun kasten tot 150,= goedkoper dan een procase kast op een ander.
En bij procase zijn hun kasten tot 150,= goedkoper dan een procase kast op een ander.
Verwijderd
Weet iemand wat de volgende 19" rack kast van Procase.
CLM-970A 4U Rackmount.
En de volgende verwisselbare IDE rack artikel nummer: CK1173
SI-145 ATA100.
En hoe kun je die bestellen als je Kvk hebt.
CLM-970A 4U Rackmount.
SI-145 ATA100.
Verwijderd
De prijs weet ik niet zeker, zal tussen de 6 en 7 honderd gulden zijn denk ik.
Om te bestellen moet je eerste ff bellen, dan maken ze een klantnummer voor je aan. Hiervoor hep je wel een KVK nodig.
Als je wilt bestellen, moet je even een belletje geven. Geld overmaken, en je hebt in no-time je kast in huis. Echt prima zaak, ik heb er zelf goede ervaringen mee.
Om te bestellen moet je eerste ff bellen, dan maken ze een klantnummer voor je aan. Hiervoor hep je wel een KVK nodig.
Als je wilt bestellen, moet je even een belletje geven. Geld overmaken, en je hebt in no-time je kast in huis. Echt prima zaak, ik heb er zelf goede ervaringen mee.
waarom probeer je niet effe te bellen een toekomstige klant staan ze altijd graag te woord
Die CLM-970A is een standaardkast. Die kosten bijOp woensdag 24 oktober 2001 12:12 schreef TheChief het volgende:
Weet iemand wat de volgende 19" rack kast van Procase.
CLM-970A 4U Rackmount.
SI-145 ATA100.
Highlight 550 piek ex
BTW met 300 Watt voeding. Met 250 Watt voeding waren ze
50 tot 100 piek goedkoper, maar die zijn bijna nooit leverbaar. Frontje kan iets afwijken, maar dat boeit weinig met zo'n lelijke kast
Betalen kan natuurlijk altijd wel pro-forma (vooruit de
rekening voldoen) en soms ook onder rembours.
Grts,
Maarten
Pagina: 1