[bug] Filteren op L2 cache werkt niet ivm volgordefoutje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zonet was ik op zoek naar een nieuwe Core2Quad processor. Hier wou ik even de kleintjes van de beesten onderscheiden door te filteren op hoeveelheid L2-cache.

In de klassieke zoekmodus als minimale waarde ingevuld: 6MB en de max leeg gelaten. Toen ik op filteren drukte bleven alle eerder gevonden producten staan. Bij nadere inspectie blijkt dat de hoeveelheid L2 cache verkeerd gesorteerd staat, namelijk:
  • 1MB
  • 2MB
  • 3MB
  • 4MB
  • 6MB
  • 8MB
  • 12MB
  • 64KB
  • 128KB
  • 256KB
  • 512KB
Hier hoort natuurlijk de KB boven de MB te staan waardoor het filteren wel weer moet werken. Ook in de grafische zoekversie staat het dus verkeerd.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 18:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat komt doordat die cache spec geen integer is, maar een selectielijst, die per definitie uit strings bestaat. Volgens mij kan er daardoor niet echt lekker gesorteerd worden.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Kortgezegd is hier idd al melding van en moeten we het op gaan pakken. Voor degenen die erbij kunnen, het gaat om dit devtrackje: devtrack: Productsortering/specificatie op natural ordering uitbreiden met K,M,G,etc

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit heeft helaas wel met wat Orion84 zegt te maken, maar niet op de manier die hij beschrijft. De issue is dan ook niet opgelost met het fixen van die sorteringsissue.