Toon posts:

duurt lang met opstarten hdd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo luitjes,

ik zit met een probleem. Ik heb zaterdag een kleine upgrade van me pc gedaan. Heb me videokaart vervangen, een nieuw besturings systeem erop gezet en wat erxtra geheugen.
mijn probleem:

als ik me pc opstart duurt het heel lang voordat me hdd start. Normaal met xp dus druk op de knop en hij start. Nu heb ik Vista home premium 32bit erop gezet (legaal) en duurt het lang. Tevens heb ik me xfx 8800gts vervangen voor een ati 5850. Het geheugen maakt niet uit of ik het eruit laat of erin.

ik heb geen flauw idee waar het aan kan liggen en met google kom ik ook nergens..
hier me systeem

Naam van besturingssysteem
Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
Versie 6.0.6002 Service Pack 2 Build 6002
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz, 3000 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
BIOS-versie/datum Phoenix Technologies, LTD ASUS StrikerExtreme ACPI BIOS Revision 1801
Moederbord: Asus striker extreme
Geheugen: geil 4-4-4-12 -->4GB
Voeding: Be quiet Darkpower pro 600 watt
hdd: seagte barracuda 7200 500gb en cache 32mb.

ik heb vista over xp gezet zodat ik me bestanden nog had. Dus alles kwam in de map Windows.old. Inmiddels heb ik die verwijderd en de schijf gedefragmenteerd.
help.......

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-02 13:08
Hoe lang is lang?

Even niets...

Verwijderd

Topicstarter
zker een minuut.... het lijkt een beetje als auto op diesel, moet je ook voorgloeien.

terwijl toen ik xp erop had geen probleem had en gewoon normaal start zoals een pc moet