Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] reviewkarma weergeven bij productreviews.

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
Sinds vandaag hebben we een iets andere layout voor de productreviews ( _/-\o_ _/-\o_ daarvoor overigens), waarbij de karma vermeldt wordt onder het usericon

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Iw1Eh1SDhZi1i3V2L2woHifZ/full.jpg
In dit blokje dus.

Is het niet een idee om ipv de totale hoeveelheid karma van iemand hier de karma die is verzameld met het maken van productreviews weer te geven.
Het filter is er:
http://tweakers.net/galle...ype%5B4%5D=true&x=12&y=11

De totale karma heeft betrekking op de totale toegevoegde waarde van iemand aan t.net, maar juist voor productreviews lijkt het mij handig om te weten wat iemand daar nu aan karma heeft staan. Ik heb iets van 400K behaald in andere dingen dan productreviews en 'slechts' 37K met productreviews. Dus 37K lijkt mij een betere indicatie dan 437K.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat dat eerder verwarring gaat opleveren als wij ditzelfde blokje (met karma) ook op andere plaatsen willen gaan gebruiken. Daarbij wil het feit dat er op 1 plek een onderverdeling getoond kan worden niet zeggen dat dit getal ook op andere plekken snel (en dus zonder extra benodigde queries) voorhanden is.

Intentionally left blank

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Als aanvulling, de totale hoeveelheid karma voor de review zelf laten zien zou ook een leuk alternatief zijn. Bij de FP-reacties heb je al de 'reactiekarma over afgelopen week', dan zou dat hier ook wel leuk zijn.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 11:22
Het totaal is ook wel handig, zo krijg je ook een beetje een indicatie over hoeveel iemand aan Tweakers heeft bijgedragen. Stukje waardoor ik toch iets beter de betrouwbaarheid kan inschatten, iemand met <1k karma kunnen zich ook alleen voor die review hebben geregistreerd. Dat is opzich geen probleem, maar iemand als Terw_Dan zal ik toch íets sneller geloven. :P Zeker bij tegenstrijdige reviews bijvoorbeeld...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Wontfix

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.