cel466@525, win98 boot en win2k niet

Pagina: 1
Acties:

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-09 16:51

oXygeN

oftewel oxje...

Topicstarter
Win98 boot dus wel en is superstabiel, geen crashes nix, maar win2k blijft hangen tjidens booten, is het verstandig om voltage wat omhoog te gooien?

\o/

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Je kan het altijd proberen, maar hij wordt wel warmer.

Verwijderd

Ik heb een vriend met een dual celeron366@550 op een BP6, win98 doet et perfect bij hem, Win2k crasht voortdurend, ik weet niet wat het is met Win2k maar volgens mij is Win2k niet zo Celeron user/ Tweaker vriendelijk.....Voltage omhoog gooien helpt waarschijnlijk wel, ik heb me AMD overgeclockt van 350 naar 400, op 2,2 volt bleef ie ook hangen, op 2,3 gaf ie nog allemaal errors in windows maar op 2,4 volt loopt ie superstabiel (Thnx Caeser voor de tip bij m'n message). Dit is wel Win98 maar toch....

Verwijderd

win2k is op de NT kernel gebouwd en laat die kernel nou eens gevoeliger zijn voor overclocken dan de win98/95 kernel...

je kunt idd het beste het voltage een beetje omhoog gooien, 2.3volt kan zonder problemen..

suc6

Verwijderd

Ik heb ook een dual cellie, 366@517, als ik hoger ga, dan kun je veel dingen niet meer installeren en krijg je error's. Bij NT dan, win95 doet het prima. Het ligt dus aan de kernel :)