Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:43
Ik heb hier een Nokia E71 die al maanden goed synchroniseerde met een Exchange 2003 server.
Sinds afgelopen weekend is dit account verhuist naar een andere exchange server, exchange 2007 ditmaal.
Er zijn wat instellingen gewijzigd en de mail is vanuit het oude profiel overgezet en werkt verder prima.

Ook het synchroniseren van email, taken en contactpersonen gaat verder prima.
Alleen als ik de agenda aanzet om te syncen dan krijg ik de volgende melding.

Fout in exchange server. Probeer het later opnieuw

Wat heb ik al geprobeerd?

Updaten van Mail for Exchange. Had geen zin aangezien ik de nieuwste versie al had.
Het uit en aanzetten van de telefoon uiteraard.
Agenda syncen uit het profiel halen en er weer in zetten. Heeft in het verleden bij hetzelfde model telefoon weleens gewerkt.
Diverse test afspraken in de telefoon en outlook zetten om te testen, werkte niet.
Een hele hoop afspraken bewerkt om te kijken of er een corrupte tussen zat. Werkte niet. Ik kan ze niet allemaal af gaan omdat het om honderden zo niet duizenden afspraken gaat over de afgelopen en aankomende jaren.
Het certificaat is verder goed geinstalleerd. Lijkt me ook verder niet het probleem aangezien de andere 3 dingen wel werken.

Heeft iemand nog andere ideeën wat het verder zou kunnen zijn? Ben al twee en een half uur bezig maar kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Niemand nog andere opties om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbaptiste
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-08-2017
Waar heb je het installatie bestand van Mail for Exchange geplaatst?
Ik had het zelfde probleem bij een gebruiker op mijn werk.
Ik had het programma eerst via pc suite geïnstalleerd kreeg toen ook constant dat het de agenda niet kon synchroniseren.
Heb toen mail for exchange op de sd kaart gezet en vandaar geïnstalleerd en toen werkte het wel het synchroniseren van de agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Mm, ok. Dat zou ik nog eens kunnen proberen. Vind het wel een vaag probleem. Ik heb het installatie bestand via de browser gedownload van nokia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

maak je gebruik van smartconnect. ik heb ook problemen gehad met mfe icm met smartconnect..

ik heb daarna gwooon op 1 punt vastgesteld en sindsdien geen problemen meer.

Van het kastje naar de muur lopen...