Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista ultimate x64] explorer.exe doet raar

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:37

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Als ik naar Computer ga, of mijn documenten krijg ik niet mijn documenten, maar gaat explorer.exe raar doen. Ik zal proberen screenshots te plaatsen. Als ik in bijv. IE een bestand probeer te uploaden, crasht IE tijdens het zoeken naar het bestand wat ik wil uploaden. Vanmorgen was alles nog normaal. Naar mijn weten begon sinds dat ik in Microsoft Tinkers spelmaker zat en een verkeerd spelbestand aanklikte en waardoor de waarschuwing kwam dat het geen officieel spel was. WMP draait nog normaal, Word opent nog normaal geopende bestanden, de taakbalk en bureaubladiconen werken nog. Ook de iconen in het menu start. Verdere specs:
Dell Studio 15
Windows Vista Ultimate SP1 (SP2 niet verkrijgbaar via Windows Update) x64
4 GB RAM
320 GB HDD
ATi Radeon HD4570

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:26

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je toch echt eens het Algemeen Beleid nog eens door moet lezen voordat je een topic start. Je geeft compleet niet aan wat je zelf al allemaal hebt geprobeerd.

Ik zeg...doe je huiswerk en als je zelf gezocht hebt en dat met ons hebt gedeelt kun je een nieuw topic maken.

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 12-10-2009 21:51 ]

Dit topic is gesloten.